Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    108

    Werken met acteur was erg leuk en leerzaam. Veel herkenbare situaties gezien

  • 1010

    Ik heb nu concrete handvatten om in mijn eigen dagelijkse praktijk situaties goed aan te pakken.

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    109

    Hoe signaleer je, hoe reageer je en hoe acteer je... Super interessant en leerzaam. Aanrader!

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    108

    Intensieve maar interessante cursus. Veel praktische tool gekregen om goed om te gaan met ander gedrag

  • 109

    Filmpjes waren nuttig; zou ik er nog meer van inzetten ter ondersteuning.

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    108

    Verschillende mensen, verschillende aanpakken. Geleerd om de verschillen te herkennen en mijn eigen grenzen te bewaken

  • 109

    Super om zo concreet met je talent aan de slag te gaan en dit te gebruiken als kompas voor je eigen werk en toekomst

  • 108

    Geleerd hoe vanaf de basis, processen gemaakt worden.

  • 109

    Inzicht in argumenten bij verkoopselectie was heel herder.

  • 109

    De twee heel verschillende docenten maken het een leuke cursus

  • 109

    Zeer bruikbaar voor inrichting verkoopproces, keuzes voor te verkopen woningen op basis van heldere argumenten

  • 109

    Veel nuttige en toepasbare informatie gekregen.

  • 109

    Welke verkoopvormen zijn er allemaal en wat zijn voor- en nadelen. Leuke dagen gehad!

  • 109

    Ik heb nu helder inzicht in de aanpak van een wijkplan en hoe dat praktisch kan blijven

  • 109

    Een goed en uitvoerbaar plan van aanpak is de basis.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Fijne docent, goed ingespeeld op mijn vragen. Is heel praktisch bruikbaar in mijn werk.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Leuke docent, kan veel zaken nu beter plaatsen en huurrecht is niet altijd zwart-wit

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Fijne docente met hele praktische en toepasbare uitleg. Bedankt!

  • 108

    Met veel praktijkvoorbeelden is theorie toepasbaar en praktisch

  • Klantgericht communiceren
    109

    Geleerd dat ik anders moet denk, klanten ook bewuster laten worden van hun eigen verantwoordelijkheden

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • MVGM - Klantgericht Telefoneren

    Woonbedrijf SWS.HhvL - Huurrecht basis

  • Wonen Zuid - Introductie Volkshuisvesting

    Lekstede Wonen - Medewerker Reparatieverzoeken

  • Volksbelang - Huurrecht

    MVGM - Duurzaamheid in de praktijk

  • Woonbedrijf - Asbestherkenning

    Vestiad - Communicatietraining

  • De Goede Woning Zoetermeer - Aannemen reparatieverzoeken voor team woonservice

    Aedes - P&O Netwerkdag

  • Woonmeij - Teamtraject WKS

    Aedes - Regietheater Workshop Verward Gedrag

  • Vastgoed Onderhoud Centrale - Klantgericht Schrijven

    Intermaris - Omgaan met bewoners met verward gedrag

  • Actium - Basis Bouwkunde voor klantmedewerkers

    Leeuwenstein Groep - Aan de slag met beeldkwaliteit

  • De Goede Woning Apeldoorn - Techniek voor verhuurmedewerker

    Woonstad - SC570 Asbestdeskundige vervolgtraining

  • Viverion - Be

    deltaWonen - Update Asbestherkenning