Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Techniek voor niet-technici
    109

    Duidelijke uitleg, goed gebracht met relevante praktijkvoorbeelden. Absoluut niet saai of droog.

  • Techniek voor niet-technici
    109

    Goede afwisseling in lesmateriaal.

  • Medewerker reparatieverzoeken
    1010

    Goede diepgang. Beide trainers hebben heel goed hun best gedaan om het ons in makkelijke woorden uit te leggen! Mijn complimenten!

  • Medewerker reparatieverzoeken
    1010

    Bezoek mutatiewoning was waardevol. Geen saaie leerstof. De trainers maken er leuke dagen van.

  • Signaleren achter de voordeur
    108

    Duidelijke leerstof. Tip: uitbreiden naar woonconsulente/wijkbeheerder

  • Signaleren achter de voordeur
    108

    Vele discussies over diverse signaleringen en herkenningen. In praktijk brengen van geleerde stof en technieken. Interessante leerstof. Zeer prettige trainer!

  • Signaleren achter de voordeur
    108

    Goede uitleg. Je leert ook veel over jezelf zo

  • Opfris en actualiteiten Huurrecht woonruimte
    109

    Praktijkvoorbeelden worden goed besproken, waar je op je werk weer profijt van hebt. Was duidelijk en helder.

  • Opfris en actualiteiten Huurrecht woonruimte
    109

    Concrete voorbeelden waren waardevol. Goed georganiseerd, ga zo door. Fijn om weer een training te volgen

  • Opfris en actualiteiten Huurrecht woonruimte
    108

    Heel prettig dat de groepsgrootte ook relatief klein was. Prettige interactie en voorbeelden uit de praktijk.Goed en praktijk gericht

  • Opfris en actualiteiten Huurrecht woonruimte
    108

    Veel praktijk: wat te doen bij overlijden huurder, opleverstaat woning bij aanvraag huur: foto's maken.

  • Opfris en actualiteiten Huurrecht woonruimte
    1010

    Lesstof sluit goed aan bij de omschrijving van de cursus. Leuke trainer die duidelijke uitleg geeft en waar je gemakkelijk je aandacht bij houdt.

  • Opfris en actualiteiten Huurrecht woonruimte
    1010

    goede praktijk voorbeelden en casussen. Veel en duidelijke uitleg

  • Leergang Verhuur
    1010

    Complimenten voor de organisatie en de trainers. Bedankt aan trainers voor de betrokkenheid bij de cursisten en het enthousiasme, dit werkt erg aanstekelijk!

  • Drugsgerelateerde activiteiten en huur van woonruimte
    108

    Hele fijne training met voldoende stof en voorbeelden

  • Drugsgerelateerde activiteiten en huur van woonruimte
    1010

    Wij hebben nog geen stappenplan. Deze ga ik nu wel opstellen. Dit was zo leerzaam en inzichtelijk

  • Bouwkunde voor niet-bouwkundigen
    109

    Fijne actieve houding van de trainer. Goed hoe praktijk voorbeelden zijn verwerkten in de cursus. Erg prettig gebracht.

  • Bouwkunde voor niet-bouwkundigen
    109

    Training is heel toepasbaarheid. Trainer is enthousiast en heeft veel inhoudelijke kennis.

  • Bouwkunde voor niet-bouwkundigen
    109

    Taaie stof die heel goed naar de praktijk is vertaald. Hierdoor ook goed toe te passen. Zeker behulpzaam.

  • Bouwkunde voor niet-bouwkundigen
    109

    Veel geleerd over elektra, en schimmel. Bezoeken van woningen was heel fijn.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • MVGM - Klantgericht Telefoneren

    Woonbedrijf SWS.HhvL - Huurrecht basis

  • Wonen Zuid - Introductie Volkshuisvesting

    Lekstede Wonen - Medewerker Reparatieverzoeken

  • Volksbelang - Huurrecht

    MVGM - Duurzaamheid in de praktijk

  • Woonbedrijf - Asbestherkenning

    Vestiad - Communicatietraining

  • De Goede Woning Zoetermeer - Aannemen reparatieverzoeken voor team woonservice

    Aedes - P&O Netwerkdag

  • Woonmeij - Teamtraject WKS

    Aedes - Regietheater Workshop Verward Gedrag

  • Vastgoed Onderhoud Centrale - Klantgericht Schrijven

    Intermaris - Omgaan met bewoners met verward gedrag

  • Actium - Basis Bouwkunde voor klantmedewerkers

    Leeuwenstein Groep - Aan de slag met beeldkwaliteit

  • De Goede Woning Apeldoorn - Techniek voor verhuurmedewerker

    Woonstad - SC570 Asbestdeskundige vervolgtraining

  • Viverion - Be

    deltaWonen - Update Asbestherkenning