Beslisboom Tobias AX

Grip op de intake bij reparatieverzoeken

“Hoe ga ik aan de slag met beslisboom inrichting? En hoe kan ik mijn intakeproces optimaliseren?

In deze workshop leert u hoe u de Tobias AX beslisboom voor onderhoud kunt gebruiken om uw intake voor reparatieverzoeken zo goed mogelijk te laten verlopen. Dit zowel voor uw klantportaal als ter ondersteuning van uw eigen frontoffice.

Hiernaast wordt ingegaan op de inrichting van u de beslisboom voor reparatieverzoeken de mogelijkheden hierbij op het gebied van beslisboom intelligentie. Tijdens de workshop verschillende casussen doorgenomen zoals bijvoorbeeld: 

  • De huurder wil iets over zijn kraan melden maar deze staan niet in de beslisboom, hoe voeg ik deze toe?
  • Ik wil mijn huurder doorverwijzen naar mijn contractpartner voor CV-onderhoud maar deze verschilt per inkoopcontract of regio, wat zijn de mogelijkheden?
  • Hoe zorg ik voor een juiste afhandeling van reparatieverzoeken die mogelijk voor rekening komen van een VvE?

Programma

  • Beslisboom over het algemeen.
  • Toevoegen vragen en antwoorden.
  • Mogelijkheden inbouwen intelligentie
  • Inzomen op de beslisboom in het klantportaal.
  • Analyseren van ongewenst resultaat.

Leerresultaten

  • U weet hoe u de Tobias AX beslisboom voor onderhoud kunt gebruiken om uw intake voor reparatieverzoeken zo goed mogelijk te laten verlopen.
  • U weet hoe u de beslisboominrichting kunt doorlopen.
  • U kunt de vragen en antwoorden in de beslisboominrichting aanpassen.
  • U heeft een beeld van de mogelijkheden omtrent beslisboom intelligentie.

Voor wie?

De workshop is interessant voor:

  • Functioneel beheerders dagelijks onderhoud (niet-planmatig onderhoud).
    “Hoe ga ik aan de slag met beslisboom inrichting?”

  • Proceseigenaren dagelijks onderhoud (niet-planmatig onderhoud).
    “Hoe kan ik mijn intakeproces optimaliseren”

Delen: