Inhoud

U als frontoffice medewerker bent het eerste aanspreekpunt voor de huurders en relaties. U moet van alle markten (ook in Tobias AX) een beetje thuis zijn en u heeft het idee dat dit beter kan. Zowel voor uzelf als voor de huurder.
Tijdens deze interactieve workshop gaan wij dieper in op de rol van een frontoffice medewerker en kijken we naar de digitale mogelijkheden om het werken efficiënter en leuker te maken. Wat voor vragen stelt een huurder eigenlijk en welke informatie verwacht hij van u? Hoe kunt u bij de juiste informatie en hoe ontvangt u op tijd de juiste informatie van collega’s? We kijken hierbij uitgebreid naar de mogelijkheden van het RIS, Fox contact, Fox klantportaal en bijvoorbeeld de module leefbaarheid.
Programma
- De klantvraag: Wat wil de huurder allemaal weten
- Vinden van de juiste informatie: Informatievoorziening
- Delen van informatie met huurders: Kennisoverdracht
- Verzamelen van noodzakelijke informatie over huurders (Denk aan agressie of betalingsachterstanden), planmatig onderhoud, actuele storingen, toewijzing van woningen etc.)
Bovenstaande onderwerpen komen gedurende de dag in een inspirerend en interactief programma aan bod. Aan het eind van de dag heeft u als deelnemer nieuwe inzichten in het uitvoeren van uw functie als ook de digitale producten waarmee u werkt.