Kjenning
0320 - 2374 88

Reviews

Benieuwd hoe andere deelnemers onze trainingen ervaren? Hier lees je de feedback van onze deelnemers. Zij geven je een helder beeld van de kwaliteit, deskundigheid en praktische toepasbaarheid van onze trainingen.

Ervaringen van deelnemers

Als het om je eigen ontwikkeling gaat, is alleen het beste goed genoeg. Daarom hebben we de meest kritische jury gevraagd om een oordeel: jouw collega’s en onze deelnemers!

In company training aanvragen
  • Bart de Schepper

    Veel meer inzicht gekregen in…

    Veel meer inzicht gekregen in de verschillende ziektebeelden en de daarbij behorende omgangsvormen. Deze tips kan ik geb

    Omgaan met bewoners met verward gedrag

  • Laila

    Heldere les en onderwerpen werden…

    Heldere les en onderwerpen werden uitgebreid besproken. Doordat er voldoende ruimte werd gegeven om tussendoor vragen te

    Cursus Huurrecht basis

  • Jeandro Homoet

    Omgaan met een verstrooid iemand…

    Omgaan met een verstrooid iemand en daar een melding van maken in het geval iets “gestolen” wordt en jij er niks mee te

    Klantgericht communiceren

  • Lisette Houben

    Bewoners gedrag, achter de voordeur…

    Bewoners gedrag, achter de voordeur en huurrecht. Meer duidelijkheid over het huiswerk. Hoe inleveren. Ook ontvangen erv

    Praktijkopleiding Sociaal Wijkbeheerder en Huismeester

  • Dos Schaafsma

    Dat er veel aandacht was…

    Dat er veel aandacht was voor de onderwerpen die uit de klas kwamen. De info van de map allemaal hetzelfde maken en info

    Praktijkopleiding Sociaal Wijkbeheerder en Huismeester

  • Cies van Zanten Van wijkvvastgoedonderhoud

    Duidelijkheid in het voortraject. Mensen…

    Duidelijkheid in het voortraject. Mensen werken in een privé situatie

    Klantgericht communiceren

  • anoniem

    Dat je je bronnen niet…

    Dat je je bronnen niet vrij moet geven aan de huurder. Ook de structuur in de gesprekken helpen mij beter het gesprek aa

    Woonfraude

  • anoniem

    De interactie in de lessen,…

    De interactie in de lessen, het evalueren per corporatie en de verschillen hierin herkennen, elke les was een ander boei

    Leergang Verhuur

Deze klanten gingen je voor

  • Stichting Woonpalet Zeewolde
  • Stichting Woonbedrijf SWS.Hhvl
  • De Huismeesters
  • Woonstichting De Zes Kernen
  • Woningbouwvereniging Samenwerking Slikkerveer
  • Woningstichting Woningbelang
  • Dudok Wonen
  • Woningcorporatie Sint Joseph Almelo
  • Rondom Wonen
  • Woningstichting GoedeStede
  • Stichting Woonstad Rotterdam
  • Woningstichting de Volmacht
  • Woonstichting Zaam Wonen
  • Stichting Havensteder
  • Welbions
  • Stichting Beveland Wonen
  • Stichting L’Escaut Woonservice
  • Woningbouwvereniging Hoek van Holland
  • Woningstichting Heteren
  • Stichting Rhiant
  • 3B wonen
  • Stichting Lefier
  • Stichting Maasvallei
  • Stichting Woongoed Zeeuws-Vlaanderen
  • Elan Wonen
  • Woningbouwstichting Reeuwijk
  • Stichting Jongeren Huisvesting Twente
  • Stichting Woningbeheer De Vooruitgang
  • Centrada
  • Woonstichting Lieven De Key

Wil je vrijblijvend advies?

Bel naar 0320 - 2374 88 of chat met ons en krijg tijdens kantoortijden direct antwoord.

Vrijblijvend advies