Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • 1010

    De leergang Woonconsulent gaf me verdieping op het vak. De opdrachten zijn soms pittig maar wel leuk omdat je daarmee ook in je eigen organisatie aan de slag moet. Zo leer je echt veel.

  • 109

    Praktische handvatten gekregen bij de cursus Woonfraude. En ik kijk nu echt anders naar het thema woonfraude.

  • 108

    Herkennen van Vocht en Schimmelproblemen én tips, oplossingen en hulpmiddelen maken het herkenbaar en praktisch

  • 108

    De opleiding VvE beheerder gaf mij goed inzicht in de complexe VvE materie. Met fijne trainers uit het vakgebied. Het juridische mag wat luchtiger voor zover dat kan.

  • 1010

    De opleiding opzichter dagelijks onderhoud was erg leerzaam. En niet alleen maar technisch, ook het onderdeel door Alice van Gorp was zeer leerzaam en nuttig. Dank Alice en de rest van de trainers!

  • 109

    De trainer bij Sociale Projectbegeleiding komt zelf uit het vak. Daardoor begrijpt deze waar je tegen aan kan lopen en welke (praktische) oplossingen er zijn.

  • 108

    Duidelijke uitleg bij Huurrecht Bedrijfsruimte. Het was niet saai en er zijn veel eigen voorbeelden besproken wat het erg praktisch en levend maakt.

  • 109

    De incompany Effectief bemiddelen gaf mij inzicht in hoe om te gaan met verschillend gedrag in diverse situaties. Erg praktisch en toepasbaar.

  • 109

    Klachtrecht Huurcommissie brengt voor de huurder weinig echte mogelijkheden maar goed om op de hoogte te zijn wat wel en niet kan. Zo kan ik ook naar huurders eerlijk zijn over wat men wel en niet kan verwachten. Leuke training met een enthousiaste trainer, die ook goed kan weergeven wat Klachtrecht dan wél oplevert.

  • 108

    Fijn dat de soms taaie stof van het Woningwaarderingsstelsel met humor wordt gebracht. Zo blijft het boeiend en blijft het hangen

  • 1010

    Oriëntatie volkshuisvesting was niet alleen heel erg leuk maar ook leerzaam. In 1 dag een overzicht van de sector, ontwikkelingen en geschiedenis. Dat verklaart veel waarom we doen wat we doen. En hoe we nu weer verder komen

  • 108

    De theorie van Techniek voor niet-technici is goed toepasbaar en herkenbaar voor mijn dagelijkse werk.

  • 108

    Training voor de medewerkers Servicebureau was leuk en goed afwisselend theorie en praktijk. Dank!

  • 109

    De incompanytraining Vocht en Schimmel heeft me goed inzicht gegeven in oorzaak en ontstaan van schimmels. En welke oplossingen bij welke schimmel past.

  • 108

    De training Sociale Projectbegeleiding gaf me hele praktische handvatten hoe ik begeleiding van bewoners bij projecten met groot onderhoud kan doen. Overlast voorkomen lukt, niet altijd, maar goed communiceren scheelt al veel gedoe!

  • 109

    Werken aan een duurzame woningvoorraad was een eye-opener voor me. Op een positieve wijze is mijn beeld over de verduurzaming bijgesteld. Een leuke en goede leergang!

  • 109

    Wat ik leer tijdens de opleiding Opzichter Planmatig Onderhoud is direct toepasbaar in de eigen praktijk. Dank!

  • 109

    Helder beeld van de (on)mogelijkheden, rechten en plichten van verhuurder en huurder op de cursus Huurrecht basis

  • 108

    Er zijn veel meer toepassingen en vindplaatsen van asbest dan ik dacht. Leerzaam en nuttig deze training Asbestherkenning!

  • 109

    Op de cursus motiverende gespreksvoering veel gereflecteerd op mijn eigen rol en handelen. Maar ook geleerd hoe je met reflecteren een gespreksopening kunt maken. Dank!

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Acantus - Asbestherkenning

    Pre Wonen - Asbestherkenning

  • Trifolium - Sturen op Betaalbaarheid

    Standvast Wonen - Vervolg ontwikkeling medewerkers KCC

  • Thuisvester - Huurrecht opfriscursus

    Nijestee - Omgaan met bewoners met psychische problemen/verslaving

  • Domesta - Omgaan met agressie

    Gooi en Omstreken - Asbestherkenning

  • HeemWonen - Debiteuren

    Welbions - Asbestherkenning en asbestverwijdering

  • Vallei Wonen - De klant centraal

    Woonpartners Midden-Holland - Omgaan met bewoners met psychische problemen en verslaving

  • NCCW - Klantgericht communiceren

    De Key - Groot Eigenaar in de VvE

  • Woonzorg Nederland - Praktijkopleidingen Dienst klein onderhoud

    Woonkracht10 - Effectieve en Efficiënte Gespreksvoering

  • ZO Wonen - Woonfraude aanpakken

    Pre Wonen - Asbestherkenning en Toezichthouden op asbestverwijdering

  • Patrimonium Groningen - Vocht- en schimmeloverlast

    Pré Wonen - Huurrecht