Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Alles was nieuw voor mij dus veel geleerd

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Te veel geleerd om hier te noemen

  • Sociale projectbegeleiding
    109

    Leuke cursus met veel herkenning

  • 109

    Mooie spiegel voor de eigen praktijk en toch ook bevestiging van de ingeslagen weg

  • 109

    Inzicht in organisatie van het SVB plan en hoe/welke tools en indicatoren ik kan inzetten

  • Sociale projectbegeleiding
    109

    Erg leuke en leerzame cursus. Bedankt!

  • Invloed uitoefenen: begin bij jezelf
    108

    Praktijkvoorbeelden en situaties brachten leven in de theorie.

  • 109

    Geleerd weer te kijken naar wat ik al in huis heb, i.p.v. te streven naar meer te ontwikkelen.

  • Invloed uitoefenen: begin bij jezelf
    109

    Goed is goed genoeg! Ieder heeft zijn eigen talenten gebruik ze door samen te werken.

  • 108

    Ik weet nu welke talenten ik al heb en hoe ze ingezet kunnen worden.

  • 109

    Hoe gebruik en ontwikkel ik mijn eigen Talenten! Tools gekregen om beter naar mezelf te luisteren.

  • 108

    De belastingdiesnt is ingewikkeld en wispelturig. Deze cursus is een handvat bij de dagelijkse werkzaamheden. Docent weet 't boeiend te brengen, ook deze saaie stof.

  • Huurachterstanden
    109

    Alles is op een rijtje gezet met duidelijk naslagwerk. Of de praktijk nu anders zal zijn, zal de toekomst leren.

  • Huurachterstanden
    108

    Goed om dit op te frissen voor de eigen dagelijkse praktijk.

  • Huurachterstanden
    1010

    Goede opbouw, inhoud gesprek, mede door actrice.

  • Huurachterstanden
    108

    Heel goed voorgelicht, docent heeft veel vakkennis en inlevingsvermogen. Tempo wel erg hoog, alles in 3 dagdelen.

  • Huurachterstanden
    109

    Wat zit er achter het probleem? Waarom heeft een huurder een huurachterstand. Wat kan ik hem hierover informeren/adviseren. Zeer enthousiaste cursusleider!

  • Huurachterstanden
    109

    Ik heb nu voldoende achtergrondkennis gekregen om mee aan het werk te gaan.

  • Huurachterstanden
    108

    Huuradviesgesprek is goede tool. En besef dat het een 'advies' is en blijft.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Hoe kun jezelf omgaan met agressie en tot hoever kan en laat je een klant gaan...

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • MVGM - Klantgericht Telefoneren

    Woonbedrijf SWS.HhvL - Huurrecht basis

  • Wonen Zuid - Introductie Volkshuisvesting

    Lekstede Wonen - Medewerker Reparatieverzoeken

  • Volksbelang - Huurrecht

    MVGM - Duurzaamheid in de praktijk

  • Woonbedrijf - Asbestherkenning

    Vestiad - Communicatietraining

  • De Goede Woning Zoetermeer - Aannemen reparatieverzoeken voor team woonservice

    Aedes - P&O Netwerkdag

  • Woonmeij - Teamtraject WKS

    Aedes - Regietheater Workshop Verward Gedrag

  • Vastgoed Onderhoud Centrale - Klantgericht Schrijven

    Intermaris - Omgaan met bewoners met verward gedrag

  • Actium - Basis Bouwkunde voor klantmedewerkers

    Leeuwenstein Groep - Aan de slag met beeldkwaliteit

  • De Goede Woning Apeldoorn - Techniek voor verhuurmedewerker

    Woonstad - SC570 Asbestdeskundige vervolgtraining

  • Viverion - Be

    deltaWonen - Update Asbestherkenning