Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Omgaan met agressie
    109

    Fijne docent en acteur met goede mensenkennis!

  • Omgaan met agressie
    109

    Zeer realistische oefeningen. Dank!

  • Omgaan met agressie
    109

    Naast theorie ook geoefend met een soms wel heel realistische acteur.

  • Klantgericht communiceren
    109

    Ik kan de juiste vragen stellen en een beter gesprek voeren

  • Opzichter Dagelijks Onderhoud
    108

    Goede docenten en prima cursus. Diverse technische achtergronden aan de orde gekomen die dagelijks toepasbaar zijn in mijn werk.

  • Cursus Huurrecht Bedrijfsruimte
    109

    Brede kijk gekregen op verhuren van bedrijfsruimte

  • Opzichter Dagelijks Onderhoud
    108

    Als opzichter is het oplevermoment heel belangrijk. Goede docent!

  • Cursus Huurrecht Bedrijfsruimte
    108

    Dit was mijn 1e cursus huurrecht bedrijfsruimte, moet nog landen en zich in de praktijk bewijzen

  • Cursus Huurrecht Bedrijfsruimte
    107

    Prima cursus. Verhuur van bedrijfsruimten heeft soms echt andere uitgangspunten!

  • Cursus Huurrecht Bedrijfsruimte
    109

    Een goede beschrijving opmaken van de afspraken is heel erg belangrijk! Prima cursus.

  • Cursus Huurrecht Bedrijfsruimte
    108

    Interessante cursus. Vanuit verhuur van woningen vraagt bedrijfsruimte toch andere kennis.

  • Cursus Huurrecht Bedrijfsruimte
    1010

    Ik heb duidelijkheid in de verschillen gekregen tussen woonruimte en bedrijfsruimte. Dank!

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Leuke en leerzame dag!

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Belangrijkste dat ik geleerd heb? Alles!

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Goede basistraining en veel inzicht in actualiteiten in de sector gekregen

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Geleerd hoe corporaties werken, hoe de sector werkt en welke problemen nu spelen.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Inzicht in werkzaamheden van corporaties gekregen!

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Ik heb een goede start voor werken als KCC medewerker gekregen.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    108

    Veel geleerd over de herkomst van corporaties en waar het naar toe lijkt te gaan.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Corporaties krijgen met veel aspecten te maken. Interessante sector.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • MVGM - Klantgericht Telefoneren

    Woonbedrijf SWS.HhvL - Huurrecht basis

  • Wonen Zuid - Introductie Volkshuisvesting

    Lekstede Wonen - Medewerker Reparatieverzoeken

  • Volksbelang - Huurrecht

    MVGM - Duurzaamheid in de praktijk

  • Woonbedrijf - Asbestherkenning

    Vestiad - Communicatietraining

  • De Goede Woning Zoetermeer - Aannemen reparatieverzoeken voor team woonservice

    Aedes - P&O Netwerkdag

  • Woonmeij - Teamtraject WKS

    Aedes - Regietheater Workshop Verward Gedrag

  • Vastgoed Onderhoud Centrale - Klantgericht Schrijven

    Intermaris - Omgaan met bewoners met verward gedrag

  • Actium - Basis Bouwkunde voor klantmedewerkers

    Leeuwenstein Groep - Aan de slag met beeldkwaliteit

  • De Goede Woning Apeldoorn - Techniek voor verhuurmedewerker

    Woonstad - SC570 Asbestdeskundige vervolgtraining

  • Viverion - Be

    deltaWonen - Update Asbestherkenning