Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Praktijkopleiding Sociaal Wijkbeheerder en Huismeester
    108

    Leerzaam ook rondom omgaan met bewoners en het aanspreken. Heel leerzaam om mee verder te gaan in de toekomst.

  • Praktijkopleiding Sociaal Wijkbeheerder en Huismeester
    1010

    Echt heel veel geleerd, ga zo door!

  • Praktijkopleiding Sociaal Wijkbeheerder en Huismeester
    1010

    Waren interessante dagen en veel enthousiasme bij de trainers en deelnemers.

  • Praktijkopleiding Sociaal Wijkbeheerder en Huismeester
    108

    Veel nieuwe inzichten en technieken die mij kunnen helpen mijn vak beter uit te kunnen oefenen.

  • Praktijkopleiding Sociaal Wijkbeheerder en Huismeester
    108

    Veel geleerd rondom zelfvertrouwen, meer betrokken zijn in de buurt, handhaven, signaleren, herkennen.) Iedereen die hier meegewerkt hebben, grote klasse, duidelijk, en vooral professioneel.

  • Praktijkopleiding Sociaal Wijkbeheerder en Huismeester
    109

    Ik ben gegroeid in mijn zelfvertrouwen, op elke cursusdag heb ik extra tips gekregen, als leek-zijnde heel tof dat ik meer know-how in mijn rugzak heb gekregen. Ondanks corona hebben de trainers het beste er van proberen te maken. Ik heb veel plezier ervaren in het enthousiasme van de trainers. Fijne mensen. Ik kijk uit naar een volgende training :)

  • Leidinggeven aan corporatiemedewerkers
    109

    De organische manier van lesgeven / trainen is erg prettig, dus met elkaar werken naar behoefte en vragen.

  • Cursus Huurrecht basis
    108

    De praktische voorbeelden die gegeven werden bij de cursus Huurrecht zorgen ervoor dat je het beter begrijpt. Boeiende uitleg gehad!

  • Cursus Huurrecht basis
    108

    Cursus Huurrecht geeft heldere inzichten over hoe het huurrecht 'werkt'. Dat geeft in contact met huurders kracht.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Zeer heldere duidelijke uitleg gehad van het Huurrecht. Veel geleerd en/of bevestigd. Ik heb nu meer kennis om huurders te woord. Trainster was zeer goed en bedreven. Heldere en prettige communicatie!

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    De trainster gebruikt veel praktijkvoorbeelden rondom het Huurrecht dit maakt het begrijpelijk. Geen tips, ga zo door.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Goede uitgebreide e-learning van te voren. Super goede uitleg van de trainer. Actieve training Huurrecht, super!

  • Cursus Huurrecht basis
    109

    Interessante cursus met veel voorbeelden uit de praktijk. Docent gaf een duidelijke uitleg, was goed te begrijpen en nam de tijd voor vragen.

  • Cursus Huurrecht basis
    109

    Het meest sprak me aan dat we de vragen rondom Huurrecht konden toespitsen op onze unieke eigen situatie.

  • Cursus Huurrecht basis
    109

    Met name de rechtspraken en de praktijkvoorbeelden bij Huurrecht gaven mij meer inzicht en daardoor makkelijk in onze eigen praktijk te gebruiken

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Duidelijke informatie met goede praktijk voorbeelden uit het Huurrecht. Gestelde vragen worden duidelijk uitgelegd.

  • Omgaan met culturele verschillen
    109

    Super interactieve training Omgaan met culturele verschillen! Stelt directe vragen en wees niet bang om door te vragen. De inhoud en vorm van de training sluit echt aan op de theorie.

  • Omgaan met culturele verschillen
    109

    Heldere inzichten in manier van denken en de eigen cultuur bij de training Omgaan met culturele verschillen

  • Omgaan met culturele verschillen
    108

    Wat mij het meeste aansprak in de training Omgaan met culturele verschillen zijn de dilemma's die behandeld worden en praktijkvoorbeelden. Ook collega's uit andere corporaties zijn een meerwaarde.

  • Omgaan met culturele verschillen
    1010

    Culturele achtergronden bepalen en beoordelen. Deze training is in de praktijk praktisch te gebruiken. Ik ga verdiepen in de cultuur van persoon vóór aanvang gesprek.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • MVGM - Klantgericht Telefoneren

    Woonbedrijf SWS.HhvL - Huurrecht basis

  • Wonen Zuid - Introductie Volkshuisvesting

    Lekstede Wonen - Medewerker Reparatieverzoeken

  • Volksbelang - Huurrecht

    MVGM - Duurzaamheid in de praktijk

  • Woonbedrijf - Asbestherkenning

    Vestiad - Communicatietraining

  • De Goede Woning Zoetermeer - Aannemen reparatieverzoeken voor team woonservice

    Aedes - P&O Netwerkdag

  • Woonmeij - Teamtraject WKS

    Aedes - Regietheater Workshop Verward Gedrag

  • Vastgoed Onderhoud Centrale - Klantgericht Schrijven

    Intermaris - Omgaan met bewoners met verward gedrag

  • Actium - Basis Bouwkunde voor klantmedewerkers

    Leeuwenstein Groep - Aan de slag met beeldkwaliteit

  • De Goede Woning Apeldoorn - Techniek voor verhuurmedewerker

    Woonstad - SC570 Asbestdeskundige vervolgtraining

  • Viverion - Be

    deltaWonen - Update Asbestherkenning