Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Leergang Verhuur
    109

    Biedt mij een goede basis voor het verhuurvak

  • Leergang Verhuur
    1010

    Verhuur is een vak!

  • Leergang Verhuur
    109

    Veel en brede kennis over het vak gekregen.

  • Leergang Verhuur
    108

    Helaas te veel interessante onderwerpen voor de beschikbare tijd.

  • Leergang Verhuur
    108

    Goede start voor mijn verhuurfunctie gekregen.

  • 109

    Leuke docenten; leren meer je onderbuik te laten spreken icm de inhoud

  • Invloed uitoefenen: begin bij uzelf
    108

    Geef geen ruimte voor interpretaties

  • Invloed uitoefenen: begin bij uzelf
    109

    Goed en zorgvuldig omgaan met vervelende situaties is voor allen van belang.

  • Invloed uitoefenen: begin bij uzelf
    109

    Luisteren naar de eigen grenzen is erg belangrijk

  • Klantgericht communiceren
    1010

    Er zijn veel manier van communiceren. Kies je gevoel.

  • Klantgericht communiceren
    1010

    Ga zo door!

  • Klantgericht communiceren
    109

    Manieren om gesprekken te voeren én af te ronden

  • Klantgericht communiceren
    1010

    Geleerd om kort en duidelijk te formuleren en het gesprek goed af te ronden!

  • Klantgericht communiceren
    109

    Wat zijn mijn eigen valkuilen. Leuke oefeningen met acteur gedaan, waren erg waardevol voor mijn inzicht.

  • Klantgericht communiceren
    109

    Hoe gedraag je jezelf als je klant bent...

  • Klantgericht communiceren
    108

    Omgaan met emoties van klanten is soms best lastig. Cursus gaf me concrete handvatten.

  • Klantgericht communiceren
    109

    Geleerd om mezelf met mijn lichaamshouding meer te kunnen leiden.

  • Klantgericht communiceren
    109

    Geleerd zelf meer te sturen i.p.v. de klant gesprek te laten leiden.

  • Klantgericht communiceren
    109

    Zeer leerzaam om te ervaren hoe je slecht nieuws kunt brengen én de bewoner rustig laten blijven

  • Cursus Huurrecht basis
    108

    Vooraf via computer huurrecht doornemen zorgt dat meer tijd voor casus op de dag zelf was

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • MVGM - Huurrecht basis en verdieping

    WUTA - Masterclass Actualiteiten Bestuur en leden RvT

  • Woningstichting Maasvallei - Invloed uitoefenen

    Harlingen - Klachtrecht voor de Provinciale Klachtencommissie Friesland

  • Huurcommissie - Huurrecht

    Vestia - Motiverende Gespreksvoering en Intervisie

  • Wonen Zuid - Omgaan met Agressie

    Weller Wonen - Bewonersbijeenkomsten

  • Vesteda - Het lezen van de Splitsingsakte

    Wonen Midden Delfland - Zorgvastgoed: actualiteiten en samen-werken

  • Viverion - Naar een excellente Dienstverlening

    Triada - Omgaan met Agressie en verward gedrag

  • Portaal - Verdieping Omgaan met bewoners met verward gedrag

    Woningstichting Naarden - Bewonerscommissie

  • St Willibrordus - Schriftelijke Communicatie

    Plavei - Omgaan met Agressie

  • Aethon - leertraject Wonen

    Woonbron - Huurrecht basis

  • Ons Huis - Huurrecht Verdieping

    Huurcommissie - Bouwkunde