Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Sociaal Beheer & Leefbaarheid
    108

    Alles was leerzaam en prima.

  • Praktijkopleiding Sociaal Wijkbeheerder en Huismeester
    109

    Het stuk huurrecht en omgaan met verwarde personen was heel leerzaam. Leuke opleiding en een goede locatie

  • Praktijkopleiding Sociaal Wijkbeheerder en Huismeester
    108

    Opleiding met een praktische toepasbare invulling, handvatten hoe om te gaan met personen met verward gedrag.

  • Praktijkopleiding Sociaal Wijkbeheerder en Huismeester
    109

    Alles wat ik geleerd heb, kan ik meenemen in de dagelijkse praktijk. Leuke docenten en duidelijke uitleg.

  • Praktijkopleiding Sociaal Wijkbeheerder en Huismeester
    109

    Het omgaan met verwarde personen was heel nuttig. Hier hebben wij in ons dagelijks werk veel mee te maken. Trainer Soraya is erg motiverend.

  • Praktijkopleiding Sociaal Wijkbeheerder en Huismeester
    109

    Alles was leerzaam. Goede interactie, lekker afwisselend maar zeer interessant. Op naar de verdieping

  • Praktijkopleiding Sociaal Wijkbeheerder en Huismeester
    109

    De diversiteit en kwaliteit van docenten is goed. Duidelijke eindopdracht en opleiding is afwisselend.

  • Cursus Huurrecht basis
    109

    Veel inzicht in de plichten die huurders, maar ook verhuurders hebben. Trainer heeft het duidelijk uitgelegd en nam ook de tijd om de stof uit te leggen.

  • Cursus Huurrecht basis
    109

    Ik sta nu steviger in mijn schoenen in mijn gesprekken met huurders. Trainer heeft veel verstand van zaken. Iets meer interactie zou mogen nog

  • Cursus Huurrecht basis
    108

    Duidelijke info van een expert uit het vakgebied. Gaf nieuwe inzichten

  • Asbestherkenning, beleid, processen en regelgeving
    109

    Goed opfrismoment

  • Asbestherkenning, beleid, processen en regelgeving
    108

    Goede voorbeelden uit de praktijk om mee te nemen naar mijn werk. Trainer met veel ervaring

  • Asbestherkenning, beleid, processen en regelgeving
    109

    Trainer met veel kennis van zaken. Fijne opfris van kennis

  • Asbestherkenning, beleid, processen en regelgeving
    1010

    Er zijn veel praktijkvoorbeelden gegeven en er was veel ruimte voor vragen. Interessant en leerzaam

  • Asbestherkenning, beleid, processen en regelgeving
    108

    Prima als opfrisser

  • Asbestherkenning, beleid, processen en regelgeving
    1010

    Het deel van herkenning sprak mij het meest aan, in de praktijk nu beter op te pakken in mijn functie als mutatieconsulent.

  • Asbestherkenning, beleid, processen en regelgeving
    109

    Duidelijke uitleg met voorbeelden, goede uitleg en compleet verhaal

  • Conditiemeting in onroerend goed volgens NEN 2767
    108

    Heldere uitleg over de systematiek van NEN 2767. Prrima als basistraining. Merk wel dat je hier mee mee moet oefenen om het te leren.

  • Conditiemeting in onroerend goed volgens NEN 2767
    109

    Helder inzicht gekregen in NEN 2767 en de achterliggende redenen. Praktijkcase helpt heel erg om zelf in het veld uit te proberen. Verder helder verhaal, to the point en ruimte om voorbeelden te bespreken.

  • Vocht en schimmel
    109

    De dag is voorbij gevlogen

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • MVGM - Klantgericht Telefoneren

    Woonbedrijf SWS.HhvL - Huurrecht basis

  • Wonen Zuid - Introductie Volkshuisvesting

    Lekstede Wonen - Medewerker Reparatieverzoeken

  • Volksbelang - Huurrecht

    MVGM - Duurzaamheid in de praktijk

  • Woonbedrijf - Asbestherkenning

    Vestiad - Communicatietraining

  • De Goede Woning Zoetermeer - Aannemen reparatieverzoeken voor team woonservice

    Aedes - P&O Netwerkdag

  • Woonmeij - Teamtraject WKS

    Aedes - Regietheater Workshop Verward Gedrag

  • Vastgoed Onderhoud Centrale - Klantgericht Schrijven

    Intermaris - Omgaan met bewoners met verward gedrag

  • Actium - Basis Bouwkunde voor klantmedewerkers

    Leeuwenstein Groep - Aan de slag met beeldkwaliteit

  • De Goede Woning Apeldoorn - Techniek voor verhuurmedewerker

    Woonstad - SC570 Asbestdeskundige vervolgtraining

  • Viverion - Be

    deltaWonen - Update Asbestherkenning