anoniem
Neem de informatie mee in mijn verdere functioneren
anoniem
Dat er ruimte was om praktijk voorbeelden te bespreken en advies daarover te krijgen.
Diana Heijerman
Veel praktijk voorbeelden kunnen bespreken. Heel flexibel
anoniem
Veel kennis ontvangen over het nieuwe Klachtrecht. Duidelijke en heldere uitleg met mooie praktijk voorbeelden
Inge
Stukje huurrecht was interessant. En het inzicht dat wij nog werk aan de winkel hebben t. a. v. procesoptimalisatie klachten. De ruimte is niet geschikt voor zoveel personen.
anoniem
Pepijn legt alles onwijs goed uit. Voorbeelden uit praktijk gaaf
Lenny van den Brink
Mij is het veel duidelijker geworden hoe de klachtenbehandeling in elkaar zit en wat de verschillende loketten zijn. . Ik vind deze trainer heel fijn. Hij is gepassioneerd en legt dingen heel goed uit, zonder dat het saai wordt.
anoniem
Ik heb hier voldoende aan voor mijn rol als lid van de klachtenadviescommissie. Lekker los gebracht en met voldoende ruimte voor vragen en inbreng van de cursisten.
anoniem
Het gezamenlijk tot afspraken en inzichten komen.
anoniem
Herkenbaar en passend bij onze situatie. Kreeg energie om er verder mee aan de slag te gaan
Desiree
Heel erg veel van geleerd !. Duidelijke training die wij goed kunnen gebruiken in de functie van klachtmanager
anoniem
Goed inhoudelijk en inzichtelijk verhaal. Bevlogen trainer!
Irma jaasma
Geen saaie lesstof. Goede praktijkvoorbeelden
Danielle van den Tol
Eigenlijk sprak alles me aan. Wat ik hier concreet mee ga doen moet ik voor mezelf nog even op een rijtje zetten.. Pepijn is een hele gepassioneerde verteller waardoor de voor mij taaie stof ‘leuk’ werd.
Karin Kasteleijn
Duiding nieuwe wetgeving, vaart en kundigheid trainer. Relatie en hiërarchie verschillende klachtopties huurder.
anoniem
Dicht bij de praktijk! Trainer kan goed vertellen uitleggen en inleven. Flexibel programma!
Regina Artz
De werking van de verschillende commissies. De trainer was top. Erg duidelijk en met humor
Christiaan
De goede voorbeelden uit de praktijk waarmee ik aan de slag kan. Complimenten voor de levendige uitleg
Maret
Concrete afspraken zijn gemaakt.
anoniem
Bespreken art 5. Iets trager door de stof.
anoniem
Aan de slag met een nieuwe klachtenprocedure. Leuke anekdotes
José Witvliet
De goede uitleg
Iris Uittien
Praktijkgericht Toegankelijke training. Wel wat minder ruimte voor uitwisseling ervaringen.
Marco van Boxtel
Ik ben nog niet zo bekend met klachtrecht en de cursus heeft mij wel geholpen
Simone Hiemstra
Voorbeelden, snelheid en kennis Veel kennis!
anoniem
Info website aanpassen Volgorde gedeeltelijk aanpassen
Marielle
Het heeft mij voldoende handvaten gegeven om weer verder te kunnen.
Anoniem
Dank voor het brede overzicht in de materie
Anoniem
Praktijkvoorbeelden maakt het duidelijk/begrijpelijk
Nathalia
De wetgeving is best ingewikkeld. Goede training om het nu te snappen.
Lisanne
De veranderingen zijn helder gebracht, wel benieuwd wat dit in de praktijk nu echt gaat betekenen
Lydie
Leuk dat er ruimte was om van de lesstof af te wijken
Cor
Op een leuke manier de stof overgebracht
Bas
Prima cursus. En het is voor de huurder ook niet makkelijker geworden zo
anoniem
Klachtrecht Huurcommissie brengt voor de huurder weinig echte mogelijkheden maar goed om op de hoogte te zijn wat wel en niet kan. Zo kan ik ook naar huurders eerlijk zijn over wat men wel en niet kan verwachten. Leuke training met een enthousiaste trainer, die ook goed kan weergeven wat Klachtrecht dan wél oplevert.