Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    108

    Werken met acteur was erg leuk en leerzaam. Veel herkenbare situaties gezien

  • 1010

    Ik heb nu concrete handvatten om in mijn eigen dagelijkse praktijk situaties goed aan te pakken.

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    109

    Hoe signaleer je, hoe reageer je en hoe acteer je... Super interessant en leerzaam. Aanrader!

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    108

    Intensieve maar interessante cursus. Veel praktische tool gekregen om goed om te gaan met ander gedrag

  • 109

    Filmpjes waren nuttig; zou ik er nog meer van inzetten ter ondersteuning.

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    108

    Verschillende mensen, verschillende aanpakken. Geleerd om de verschillen te herkennen en mijn eigen grenzen te bewaken

  • 109

    Super om zo concreet met je talent aan de slag te gaan en dit te gebruiken als kompas voor je eigen werk en toekomst

  • 108

    Geleerd hoe vanaf de basis, processen gemaakt worden.

  • 109

    Inzicht in argumenten bij verkoopselectie was heel herder.

  • 109

    De twee heel verschillende docenten maken het een leuke cursus

  • 109

    Zeer bruikbaar voor inrichting verkoopproces, keuzes voor te verkopen woningen op basis van heldere argumenten

  • 109

    Veel nuttige en toepasbare informatie gekregen.

  • 109

    Welke verkoopvormen zijn er allemaal en wat zijn voor- en nadelen. Leuke dagen gehad!

  • 109

    Ik heb nu helder inzicht in de aanpak van een wijkplan en hoe dat praktisch kan blijven

  • 109

    Een goed en uitvoerbaar plan van aanpak is de basis.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Fijne docent, goed ingespeeld op mijn vragen. Is heel praktisch bruikbaar in mijn werk.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Leuke docent, kan veel zaken nu beter plaatsen en huurrecht is niet altijd zwart-wit

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Fijne docente met hele praktische en toepasbare uitleg. Bedankt!

  • 108

    Met veel praktijkvoorbeelden is theorie toepasbaar en praktisch

  • Klantgericht communiceren
    109

    Geleerd dat ik anders moet denk, klanten ook bewuster laten worden van hun eigen verantwoordelijkheden

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Audittrail - Train de Trainer

    Talis - Omgaan met huurders met verward gedrag

  • SSH& Nijmegen - Contracten bij resultaatgericht vastgoedonderhoud

    Woningstichting Heteren - Effectief vergaderen en Samenwerken met de Huurdersvereniging

  • Woonbedrijf SWS.Hhvl - Omgaan met agressie achtervangteam en nieuwe medewerkers

    De Goede Woning Apeldoorn - Asbestherkenning

  • Sint Antonius van Padua - Feedback geven en ontvangen

    Wooncompagnie - Woningwaarderingsstelsel

  • Aedes - Workshop Verward Gedrag

    Sint Antonius van Padua - Klantgericht Communiceren

  • Viverion - Woonfraude Signaleren

    De Woonmensen - Techniek voor Verhuurmedewerker

  • Area - Woonoverlast aanpakken

    MVGM - Huurrecht basis en verdieping

  • Plavei Wonen - Professionalisering KCC Medewerkers

    Woonpunt - Opstellen jaarrekening voor woningcorporaties

  • Woonstad - VvE en Huurrecht trainingen

    WoCom - Huurrecht basis

  • Laurens Wonen - Sociale Projectbegeleiding

    Woonwenz - Interventieteam training nieuwe leden