Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Huurrecht Verdieping
    109

    Dat er onderwerpen behandeld worden dat we dagelijks in mijn werk tegenkomen. Wouter is een fijne cursusleider!

  • Huurrecht Verdieping
    1010

    Op de hoogte worden gesteld van de nieuwe wet en regelgeving. Prima training. Zeer leerzaam.

  • Huurrecht Verdieping
    1010

    Wat een ontzettend geslaagde cursus, Piet is een bevlogen cursusleider en ik kom graag nog een keer bij hem een cursus volgen

  • Huurrecht Verdieping
    1010

    Het stuk over de zav vond ik erg interessant en zal ik in de praktijk kunnen meenemen bij het behandelen/beoordelen van de klachten Het tempo was prima en fijn dat er tussentijds gewoon vragen konden worden gesteld

  • Invloed uitoefenen: begin bij uzelf
    109

    Bewuste inzet Roos van Leary Onderdeel met acteur is top!

  • Invloed uitoefenen: begin bij uzelf
    109

    Goed om met acteur te werken en praktijk na te bootsen en te spiegelen. Goede trainer, invoelend in de situaties en persoon

  • Invloed uitoefenen: begin bij uzelf
    109

    Persoonlijke voorbeelden waardoor je concreet aan de slag kan. Voor mij bijvoorbeeld assertiever zijn, mezelf laten zien. Goede leuke training, goed gegeven!

  • Invloed uitoefenen: begin bij uzelf
    109

    Praktijkgericht! Je krijgt praktische handvaten en die neem ik mee in de praktijk Lekker praktisch en niet teveel inhoud waardoor je verzuipt en niets mee neemt naar de praktijk

  • Jaarrekening activa
    108

    Tips en handigheidjes, opfrissen van kennis.

  • Jaarrekening activa
    108

    Ik was niet bekend met trace dus fijn om te zien welke stappen genomen worden en hoe het er uit ziet. Alles werd rustig en duidelijk uitgelegd.

  • Jaarrekening activa
    108

    Was weer een prima aanvulling/opfrissing. Was prima

  • Klachtrecht huurder: Geschillencommissie, Huurcommissie, rechter
    108

    Info website aanpassen Volgorde gedeeltelijk aanpassen

  • Klachtrecht huurder: Geschillencommissie, Huurcommissie, rechter
    108

    Voorbeelden, snelheid en kennis Veel kennis!

  • Klachtrecht huurder: Geschillencommissie, Huurcommissie, rechter
    109

    Ik ben nog niet zo bekend met klachtrecht en de cursus heeft mij wel geholpen

  • Klachtrecht huurder: Geschillencommissie, Huurcommissie, rechter
    109

    Praktijkgericht Toegankelijke training. Wel wat minder ruimte voor uitwisseling ervaringen.

  • Klachtrecht huurder: Geschillencommissie, Huurcommissie, rechter
    1010

    De goede uitleg

  • Klantgericht communiceren
    109

    Oefeningen gericht op mij. Leerzaam hoe het bij de andere coöperaties te werk gaat. Dus je leert van andere situaties. Het is allemaal heel duidelijk uitgelegd.

  • Klantgericht communiceren
    1010

    Interactief, veel voorbeelden uit de praktijk en de mogelijkheid eigen situaties te bespreken Speelt goed in op de groep, als de aandacht verzwakt is het tijd voor een andere oefeningen of bakje koffie

  • Klantgericht communiceren
    1010

    Acteur, om meteen je vaardigheden toe te passen en elkaar feedback te geven. Ga zo door!

  • Leefbaarheid: Beleid en Organisatie
    109

    Praktische voorbeelden van de trainer en deelnemers.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • MVGM - Klantgericht Telefoneren

    Woonbedrijf SWS.HhvL - Huurrecht basis

  • Wonen Zuid - Introductie Volkshuisvesting

    Lekstede Wonen - Medewerker Reparatieverzoeken

  • Volksbelang - Huurrecht

    MVGM - Duurzaamheid in de praktijk

  • Woonbedrijf - Asbestherkenning

    Vestiad - Communicatietraining

  • De Goede Woning Zoetermeer - Aannemen reparatieverzoeken voor team woonservice

    Aedes - P&O Netwerkdag

  • Woonmeij - Teamtraject WKS

    Aedes - Regietheater Workshop Verward Gedrag

  • Vastgoed Onderhoud Centrale - Klantgericht Schrijven

    Intermaris - Omgaan met bewoners met verward gedrag

  • Actium - Basis Bouwkunde voor klantmedewerkers

    Leeuwenstein Groep - Aan de slag met beeldkwaliteit

  • De Goede Woning Apeldoorn - Techniek voor verhuurmedewerker

    Woonstad - SC570 Asbestdeskundige vervolgtraining

  • Viverion - Be

    deltaWonen - Update Asbestherkenning