Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Sociale projectbegeleiding
    107

    Enkele tips over brieven versturen en planning. Dieper ingaan op de materie. De cursus is erg globaal, weinig diepgang. Geen casussen besproken, of inhoud sociaal plan of wat tips bij gesprekken. Ik vind het een beginnerscursus, geen opfriscursus of verrijking als je dit werk al doet.

  • Sociale projectbegeleiding
    108

    De praktijksituaties spreken mij het meeste aan. Ik ga dit meenemen in een nieuwe opdracht, hopelijk als sociaal projectbegeleiding bij Samen Professionals! Complimenten voor de lunch, organisatie. De leerstof was erg interessant en ook fijn om veel praktijksituaties van andere corporatiecollega's te horen. Ook leuke afsluiting is de groepsopdracht!

  • Sociale projectbegeleiding
    108

    Cursus is leerzaam, wordt veel verteld, voor toekomst iets meer interactie gewenst, i.p.v. sheets klassikaal bespreken. Nog meer praktijkvoorbeelden gewenst. Het cursusmateriaal is iets verouderd, oude vergoedingen en wat oudere casus, dit kan nog iets verbeterd worden.

  • Sociale projectbegeleiding
    109

    Werkervaring van trainer en van de deelnemers geeft veel nieuwe inzichten.

  • Statushouders; Een bijzondere doelgroep?
    109

    Achtergrond, proces, procedure

  • Statushouders; Een bijzondere doelgroep?
    1010

    In gesprek met de gemeente Heel veel ervaring, goede praktijk voorbeelden

  • Statushouders; Een bijzondere doelgroep?
    1010

    veel geleerd. Kan ik meenemen naar mijn dagelijkse werk Goed gesproken. Enthousiast

  • Statushouders; Een bijzondere doelgroep?
    1010

    Fijn dat er duidelijke antwoorden werden gegeven. Je kan echt iets met praktijk voorbeelden Prima georganiseerd.

  • Statushouders; Een bijzondere doelgroep?
    1010

    Het onderwerp werd goed, enthousiast overgebracht. Niet alle info was bij mij bekend. Echt complimenten voor de trainster! Veel ervaring en bracht het goed!

  • Statushouders; Een bijzondere doelgroep?
    1010

    Leerzame interactieve training. Ik heb meer achtergrond informatie om hiermee mijn werk beter te kunnen doen, maar ook om anderen met vooroordelen beter te kunnen informeren.

  • Statushouders; Een bijzondere doelgroep?
    1010

    duidelijkheid over hoe het is geregeld in Ned.

  • Techniek voor niet-technici
    108

    Kan er op mn werk niet zo heel veel mee, weinig praktisch bruikbare dingen die meteen kan inzetten bij huurders.

  • Techniek voor niet-technici
    108

    De praktijkgerichte informatie. Graag wat minder verdieping in de ‘onnodige’ techniek zoals de bouw van een huis. Meer richten op kennis wat handig is voor in de woningen en naar huurders toe.

  • Techniek voor niet-technici
    108

    Interessant vocht en schimmel, beter en passender advies aan de huurders Minder diep, de dagen zijn lang

  • Techniek voor niet-technici
    108

    Vooral de gelijk toepasbare informatie is erg fijn. Ik ga de info over schimmels, meterkast, mechanische ventilatie gelijk toepassen. Voor mij persoonlijk was het begin iets te veel bouwkundig. Interessante materie, maar niet helemaal gelijk toepasbaar in de praktijk. Dat was de tweede dag veel beter.

  • Techniek voor niet-technici
    109

    Leerdoelen gebruiken in de praktijk

  • Techniek voor niet-technici
    109

    de praktische voorbeelden die je direct kan bespreken en toetsen in huidig werk. Soms was het erg veel detail voor een basiscursus

  • Techniek voor niet-technici
    109

    Wat mij aanspreekt is hoe je snel kan communiceren doormiddel van het internet aan de telefoon met de bewoner. Ook hoe interessant het is om te weten hoe een huis gebouwd wordt. Heel leuk de manier hoe Peter les geeft. Heel duidelijk en begrijpelijk.

  • Techniek voor niet-technici
    1010

    Veel zaken werden door de trainer erg goed uitgelegd waardoor het goed te begrijpen is. Prima locaties, geweldige trainer

  • Techniek voor niet-technici
    1010

    Bruikbare kennis opgedaan die ik in de praktijk met mijn meeloopdagen nog niet had Lang gezeten, veel ontvangen maar constant boeiend.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Zone3 Amsterdam - Trainingen Wijkbeheerders

    Savills Amsterdam - Huurrecht bedrijfsruimte

  • WOONopMAAT - Ontwikkeltraject tot Sociale Buurtbeheerders

    MVGM Rijswijk - Klantgericht telefoneren en WWS

  • Mooiland - Omgaan met verwarde personen

    WoonGenoot - Huurrecht basis en verdieping

  • Tablis Wonen - Omgaan met agressie

    Woonmeij - Spreker Bewonerscommissie nieuwe Stijl

  • l'escaut - Aan de slag met ge

    Woonstad - Verhuurdag 2019

  • Vestia - Themajaar Bewoners met verward gedrag

    Wonen Meerssen - Leergang Verhuur en leergang Woonconsulent

  • Lefier - Vocht en schimmel: hoe krijg ik de bewoner in beweging

    Pro Wonen - Huurrecht bij groot onderhoud renovatie

  • Woonbron - Huurrecht basis

    Domesta - Omgaan met bewoners met verward gedrag

  • Driegasthuizengroep - Huurrecht basis

    De Woonplaats - Vocht en Schimmel in de praktijk

  • Beter Wonen Almelo - Corporatieontwikkelingen en -financi

    Baston Wonen - Huurrecht basis en Huurrecht bij groot onderhoud