Reviews deelnemers
Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!
Schrijf zelf een reviewAls het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!
Schrijf zelf een reviewIk kan nu beter reageren op klanten omdat ik beter begrijp wat een corporatie is en moet doen.
Belangrijke basis informatie gekregen voor mijn werk met klanten.
Het was een lange dag, maar nuttig en zinvol.
Enthousiaste docent! Ik weet nu beter om te gaan met de diversiteit aan vragen die ik vanuit het KCC krijg.
Cursus gaf mij praktische handvatten voor aanpak onderhuur. Wat is belangrijk, waar op te letten e.d.
Rollenspellen kosten te veel tijd. Verder was het wel heel leerzaam.
Rollenspellen waardevol maar namen in de grote groep teveel tijd. Aandachtspunt!
5-fasen en gesprekstechniek was erg nuttig.
Veel informatie gekregen voor dagelijkse praktijk
Ga gesprek met de onderhuurder aan!
Zeer leerzaam en toepasbaar
Docenten hebben veel praktijkervaring en dat brengt de verhalen ook heel erg dichtbij.
Meer kennis gekregen van juridische aspecten én praktische aanpak van woonfraude
Wanneer is een brief wel en niet duidelijk. Leuke en goede docente!
Uitstekende cursus! Duidelijke structuur in brief en kritisch zelf lezen blijft belangrijk.
Ik heb geleerd hoe ik een duidelijke brief kan opstellen!
Biedt mij een goede basis voor het verhuurvak
Verhuur is een vak!
Veel en brede kennis over het vak gekregen.
Helaas te veel interessante onderwerpen voor de beschikbare tijd.
Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.
MVGM - Klantgericht Telefoneren
Woonbedrijf SWS.HhvL - Huurrecht basis
Wonen Zuid - Introductie Volkshuisvesting
Lekstede Wonen - Medewerker Reparatieverzoeken
Volksbelang - Huurrecht
MVGM - Duurzaamheid in de praktijk
Woonbedrijf - Asbestherkenning
Vestiad - Communicatietraining
De Goede Woning Zoetermeer - Aannemen reparatieverzoeken voor team woonservice
Aedes - P&O Netwerkdag
Woonmeij - Teamtraject WKS
Aedes - Regietheater Workshop Verward Gedrag
Vastgoed Onderhoud Centrale - Klantgericht Schrijven
Intermaris - Omgaan met bewoners met verward gedrag
Actium - Basis Bouwkunde voor klantmedewerkers
Leeuwenstein Groep - Aan de slag met beeldkwaliteit
De Goede Woning Apeldoorn - Techniek voor verhuurmedewerker
Woonstad - SC570 Asbestdeskundige vervolgtraining
Viverion - Be
deltaWonen - Update Asbestherkenning
Wij vragen graag de meeste kritische jury om hun mening. U dus! Deel ook uw ervaring en laat uw vakcollega's weten wat u vond van uw opleiding.
Veel van onze klassikale opleidingen worden ondersteund met e-Learning modules. Deze modules vindt u op onze online omgeving, de KjenCampus.
Via onderstaande link kunt u inloggen op de KjenCampus.De gebruikersnaam en het wachtwoord heeft u via de mail ontvangen.
Voor het gebruik van KjenCampus dient uw computer te voldoen aan:
Wilt u weten hoe u de instellingen goed kunt zetten, klik dan hierVeel succes met uw e-Learning cursus!
Mocht u problemen ervaren of vragen hebben over de e-Learning, dan kunt ucontact opnemen met ons via 0320 – 23 74 88.
Inloggen op Kjenning e-LearningOnze adviseurs helpen u graag met persoonlijk advies, bijvoorbeeld over welke opleiding of training het beste bij uw doelstellingen past. Ook voor praktische vragen kunt u terecht bij onze afdeling advies.
Onze afdeling advies is te bereiken van
08:30 - 17:00 uur.
Dat kan! Tijdens kantooruren krijgt u direct antwoord. Buiten deze tijden zo snel mogelijk.
Stuur een mail met je vraag en ontvang binnen 24 uur antwoord