Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Verduidelijking van de woningcorporaties en de regelgeving en wetten waar aan voldoen moet worden. Ik heb nu beter inzicht over de complexiteit van de sociale huursector

  • Woonfraude
    108

    Verloop van de stappen zodat ik in de praktijk effectief en efficiënt de casus kan behandelen.

  • Woonoverlast aanpakken
    109

    Verschil last,overlast etc. Was helemaal prima. Niks op te merken

  • Medewerker reparatieverzoeken
    109

    Verschillende installaties. Algemene informatie.

  • Opzichter Planmatig Onderhoud
    109

    Verschillende stoffen die behandeld zijn dese heb ik al gebruikt in de praktijk. Ik zou deze dagen niet van half 10 tot 20. 00 uur savonds doen dit is echt te lang ook omdat je de dag erna weer tot 5 moet

  • Vocht en schimmel
    1010

    Vertaling naar huidige tijd met huidige problemen gezien stookgedrag minder is.. . De hartelijke complimenten aan Jessy (en Arjon uiteraard).

  • Cursus Huurrecht basis
    109

    Vlotte trainer leuke verteller en goede uitleg.

  • Medewerker reparatieverzoeken
    108

    Vocht en oplossingen. Zeer veel ervaring

  • Opzichter Dagelijks Onderhoud
    107

    Vocht en schimmel. Huurrecht

  • Medewerker reparatieverzoeken
    1010

    Vocht problemen. Zonnepanelen

  • Vocht en schimmel
    108

    Vochtdoorslag wanneer en wat te doen.

  • Basis Installaties
    1010

    Vochtproblematiek, ventilatie, stroom in de huurwoningen.. Goede duidelijke uitleg van de trainer. Die goede voorbeelden kan geven… ook uit zijn ervaringen, goed onder woorden kan brengen.

  • Techniek voor niet-technici
    1010

    Voel me zekerder bij sleuteloverdrachten. Dag 2 iets inkorten

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Vol juridische kennis, die ook praktisch bruikbaar is. Vol enthousiasme de cursus gegeven! Fijne docent vol praktijk informatie

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Vond het erg fijn dat veel praktijkvoorbeelden werden gebruikt, maak het levendig en begrijpbaar. Ik heb enorm veel geleerd en zou deze training aan iedere wooncoöperatie collega aanraden. Dankjewel

  • Statushouders; Een bijzondere doelgroep?
    1010

    Vond het erg interessant, ben zeker een stuk wijzer geworden. Ga meerdere dingen bespreken met collega's

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    108

    Vond het interresant wat er is gezegd en wat we hebben gedaan. Maar ik mijn functie als sectretaieel medewerker kan ik er niet veel mee. Maar de info was handig om te weten hoe het rijltben zijlt. Blijf lekker zo door gaan. Vond hey heel leuk gebracht

  • Cursus Huurrecht basis
    109

    Vond het zeer interessant. Er zijn casussen besproken die ik nuttig vind om vragen in de praktijk voor mezelf te kunnen beantwoorden. Keurige training. Goed georganiseerd en een fijne leraar

  • Sociale projectbegeleiding
    109

    Voor deze training had ik geen kennis over een project starten. Door deze training heb ik meer inzicht gekregen in wat belangrijk is om mee te nemen om een project te starten. Als tip wil ik meegeven om meer interactie in de les toe te voegen. Dit zorgt ervoor dat mijn aandacht in ieder geval beter blijft hangen. Verder vind ik de informatie heel relevant en worden verschillende situaties geschetst. Daarbij worden verschillende factoren benoemd waar rekening mee gehouden moet worden.

  • De overlegwet en de huurdersorganisatie
    109

    Voor mij een complete update van de Overleg. Erg boeiend uitgelegd. Nvt

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • MVGM - Klantgericht Telefoneren

    Woonbedrijf SWS.HhvL - Huurrecht basis

  • Wonen Zuid - Introductie Volkshuisvesting

    Lekstede Wonen - Medewerker Reparatieverzoeken

  • Volksbelang - Huurrecht

    MVGM - Duurzaamheid in de praktijk

  • Woonbedrijf - Asbestherkenning

    Vestiad - Communicatietraining

  • De Goede Woning Zoetermeer - Aannemen reparatieverzoeken voor team woonservice

    Aedes - P&O Netwerkdag

  • Woonmeij - Teamtraject WKS

    Aedes - Regietheater Workshop Verward Gedrag

  • Vastgoed Onderhoud Centrale - Klantgericht Schrijven

    Intermaris - Omgaan met bewoners met verward gedrag

  • Actium - Basis Bouwkunde voor klantmedewerkers

    Leeuwenstein Groep - Aan de slag met beeldkwaliteit

  • De Goede Woning Apeldoorn - Techniek voor verhuurmedewerker

    Woonstad - SC570 Asbestdeskundige vervolgtraining

  • Viverion - Be

    deltaWonen - Update Asbestherkenning