Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • VvE-beheerder
    109

    Hoe op een praktische wijze om te gaan met de verschillende belanghebbenden in de VvE

  • 1010

    Leuke docent en cursus. Ga zo door!

  • 109

    Voorbereidingen zijn erg belangrijk om de juiste informatie en input te verkrijgen voor de planning

  • 108

    Algemene en praktische BTW kennis opgedaan. Direct toepasbaar.

  • 109

    Ik kan nu facturen beoordelen en correctie vragen voordat ik ze verwerk. Dat scheelt veel werk!

  • 109

    Goede cursus, lekker praktisch!

  • 109

    Alles even opgefrist. Alles bij de cursus was netjes verzorgd

  • 1010

    Deze cursus verdien ik morgen al terug :)

  • VvE-beheerder
    108

    Geeft goede basis maar 3 dagen vond ik best wel kort voor dit vak

  • 109

    Leuke afwisseling met docenten.

  • VvE-beheerder
    1010

    Verantwoordelijkheden en plichten van de beheerder, de VvE, de eigenaren zij mij nu helder.

  • 109

    Naast leerzaam was er ook een goede sfeer in de cursus

  • Groot-eigenaar in de VvE
    109

    De corporatie heeft een belangrijke rol in een VvE en dat is best lastig om die goed vorm te geven.

  • Huurders en Eigenaren in één complex
    109

    Huurrecht en appartementsrecht lijken soms tegenstrijdig. Goed dat daar ook aandacht voor was.

  • Groot-eigenaar in de VvE
    109

    De positie/rol en mogelijkheden van de corporatie in de ALV is mij nu helder.

  • VvE-beheerder
    109

    Nauwkeurigheid bij de akte is van belang, verschil in interpretatie mag eigenlijk niet kunnen.

  • Huurders en Eigenaren in één complex
    109

    Huurrecht en Appartementsrecht zeggen niet altijd hetzelfde. Nu helder hoe ik hiermee kan omgaan.

  • Invloed uitoefenen: begin bij uzelf
    1010

    Inzicht in effect van mijn eigen gedrag was zeer waardevol. Ik heb zelf een belangrijke rol bij het oplossen

  • Klantgericht communiceren
    109

    Geleerd hoe ik meer informatie kan verkrijgen en ik zorg dat we samen tot afspraken willen komen. Niet ben ik duidelijk, maar is het de klant duidelijk?

  • 109

    Ik weet nu hoe ik de verantwoordelijkheid ook bij de andere partij kan houden. Inzicht in de verschillende soorten groepen was verhelderend (overbesteding, compensatie etc.)

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Woonpunt - Groot-Eigenaar in de VvE

    Actium - Resultaatgericht Onderhoud

  • WormerWonen - Omgaan met culturele diversiteit

    Ter Steege Bouw vastgoed - Vocht en Schimmel in de praktijk

  • Ieder1 - Huurrecht voor medewerkers uitvoering

    De Woonplaats - Asbestherkenning

  • Arcade Wonen - Omgaan met Agressie

    Woonwenz - Klachtrecht huurder

  • Mercatus - Huurrecht basis

    Cegeka-dsa - Ori

  • Woningstichting Nieuwkoop - Vocht en Schimmel in de praktijk

    Vestia - Leerlijn Sociaal Wijkbeheer

  • Accolade - Omgaan met verwarde personen voor vakman

    Woonpartners - Omgaan met bewoners met verward gedrag

  • Thuisvester - Huurrecht en Sociaal Beheer

    MVGM - Huurrecht

  • Vastgoed Onderhoud Centrale - Elektra- en Gasinstallaties

    Wetland Wonen - De eerste stap naar beter worden

  • Rijswijk Wonen - Asbest en Legionella

    3B Wonen - Integrale aanpak van veiligheid bij vastgoed