Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Opzichter Dagelijks Onderhoud
    107

    Huurrecht en ventilatie waren interessante delen

  • Opzichter Dagelijks Onderhoud
    107

    Huurrecht was erg goed. Misschien nog wel meer praktijk of voorbeelden

  • Opzichter Dagelijks Onderhoud
    107

    Veel geleerd, moet nog wel landen

  • Opzichter Dagelijks Onderhoud
    109

    Zeer duidelijk en veel praktijkvoorbeelden.

  • Opzichter Dagelijks Onderhoud
    108

    Prima verzorgt.

  • Opzichter Dagelijks Onderhoud
    108

    Vriendelijke trainers

  • Opzichter Dagelijks Onderhoud
    108

    Vond de trainers prima en kundig, lesstof ging snel voorbij

  • Opzichter Planmatig Onderhoud
    109

    Complimenten voor de docenten. Digitaal lesgeven is niet makkelijk. Maar het lukte iedereen om ons als deelnemers te enthousiasmeren.

  • Klantgericht communiceren
    108

    Ik vond het heel fijn dat alles wat gezegd en gedaan werd, met respect gedaan werd, Oefenen met een acteur vind ik altijd vreselijk, maar met "Mark"was het prima :-). Ik heb heel veel geleerd!

  • Klantgericht communiceren
    108

    De trainer wist de dagen zo in te richten dat ze voorbij vlogen. Hield de aandacht vast en de stof levendig te houden, mijn complimenten voor deze manier van trainen!

  • Klantgericht communiceren
    109

    Was echt leuk om deel te nemen. Jammer dat de training voorbij is.

  • Klantgericht communiceren
    109

    Een groot compliment voor alles, maar toch het grootste compliment voor de trainer. Ze heeft deze training voor mij verrassend anders gemaakt door haar manier van coachen! Ik heb veel geleerd, dank daarvoor

  • Klantgericht communiceren
    108

    Ik vond het knap hoe de training aan ons team werd aangepast waar wij behoeften aan hadden, echt maatwerk. Complimenten, vond het hele leuke + leerzame dagen.

  • Klantgericht communiceren
    108

    Leuke training / veel inzichten / ruimte voor vragen / veel van elkaar kunnen leren.

  • Klantgericht communiceren
    107

    Bedankt! Voor de ruimte om met elkaar tot inzichten te komen. * Tip: dag 1 mag sneller inhoudelijker gaan. Eerder over op actie.

  • Klantgericht communiceren
    108

    Goed aangepast op onze situatie. Een tip om wat langer bij de teamdoelen stil te staan.

  • Huurders en Eigenaren in één complex
    108

    Fijne praktijkvoorbeelden, maakte de stof makkelijk te vertalen naar bepaalde situaties. Helder beeld van rol/verantwoordelijkheden/verplichtingen als verhuurder én eigenaar

  • Huurders en Eigenaren in één complex
    108

    was prima

  • Huurders en Eigenaren in één complex
    108

    Prima training met fijne trainer. Tijdens deze training kwam ik erachter dat veel kennis van onderhoud in VvE's nog onbekend is bij mij. Binnen de corporatie waar ik werkzaam moet ik dit aan gaan kaarten.

  • Huurders en Eigenaren in één complex
    109

    Ondanks het verschil in kennis bij de deelnemers wat het toch voor iedereen interessant.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Leystromen - Huurrecht basis en ZAV

    Ieder1 - Omgaan met provocerend gedrag

  • Ieder1 - Huurrecht basis en verdieping

    Vivare - Conditiemeting in onroerend goed volgens NEN 2767

  • De Woonplaats - Omgaan met bewoners met verward gedrag

    Portaal - Omgaan met bewoners met verward gedrag

  • Vastgoedservice - medewerkers reparatieverzoeken

    Eigen Haard - Informatieavond Kascommissie

  • BrabantWonen - Gedragsaanwijzing in de praktijk

    Sint Antonius van Padua - Omgaan met Agressie

  • Wierden en Borgen - Vocht en Schimmel trainingen

    IJsseldal Wonen - Asbestherkenning

  • Mitros - Sociale Projectbegeleiding

    Staedion Den Haag - Medewerker Reparatieverzoeken

  • Lefier - Vocht en Schimmel in de praktijk - verdieping

    Goede Woning Zoetermeer - Omgaan met bewoners met verward gedrag

  • Parteon - Bewonersparticipatie

    Actium - Plannen voor de planningsmedewerkers

  • Maandag Rotterdam - Woonprofessionals trainingen

    Het Grootslag - Vocht- en schimmeloverlast