Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Cursus Huurrecht basis
    109

    Helder beeld van de (on)mogelijkheden, rechten en plichten van verhuurder en huurder op de cursus Huurrecht basis

  • Opzichter Planmatig Onderhoud
    109

    Wat ik leer tijdens de opleiding Opzichter Planmatig Onderhoud is direct toepasbaar in de eigen praktijk. Dank!

  • Werken aan een duurzame woningvoorraad
    109

    Werken aan een duurzame woningvoorraad was een eye-opener voor me. Op een positieve wijze is mijn beeld over de verduurzaming bijgesteld. Een leuke en goede leergang!

  • Sociale projectbegeleiding
    108

    De training Sociale Projectbegeleiding gaf me hele praktische handvatten hoe ik begeleiding van bewoners bij projecten met groot onderhoud kan doen. Overlast voorkomen lukt, niet altijd, maar goed communiceren scheelt al veel gedoe!

  • Vocht en schimmel
    109

    De incompanytraining Vocht en Schimmel heeft me goed inzicht gegeven in oorzaak en ontstaan van schimmels. En welke oplossingen bij welke schimmel past.

  • Medewerker Klantcontact
    108

    Training voor de medewerkers Servicebureau was leuk en goed afwisselend theorie en praktijk. Dank!

  • Techniek voor niet-technici
    108

    De theorie van Techniek voor niet-technici is goed toepasbaar en herkenbaar voor mijn dagelijkse werk.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Oriëntatie volkshuisvesting was niet alleen heel erg leuk maar ook leerzaam. In 1 dag een overzicht van de sector, ontwikkelingen en geschiedenis. Dat verklaart veel waarom we doen wat we doen. En hoe we nu weer verder komen

  • Woningwaarderingsstelsel
    108

    Fijn dat de soms taaie stof van het Woningwaarderingsstelsel met humor wordt gebracht. Zo blijft het boeiend en blijft het hangen

  • Klachtrecht huurder: Geschillencommissie, Huurcommissie, rechter
    109

    Klachtrecht Huurcommissie brengt voor de huurder weinig echte mogelijkheden maar goed om op de hoogte te zijn wat wel en niet kan. Zo kan ik ook naar huurders eerlijk zijn over wat men wel en niet kan verwachten. Leuke training met een enthousiaste trainer, die ook goed kan weergeven wat Klachtrecht dan wél oplevert.

  • Invloed uitoefenen: begin bij uzelf
    109

    De incompany Effectief bemiddelen gaf mij inzicht in hoe om te gaan met verschillend gedrag in diverse situaties. Erg praktisch en toepasbaar.

  • Cursus Huurrecht Bedrijfsruimte
    108

    Duidelijke uitleg bij Huurrecht Bedrijfsruimte. Het was niet saai en er zijn veel eigen voorbeelden besproken wat het erg praktisch en levend maakt.

  • Sociale projectbegeleiding
    109

    De trainer bij Sociale Projectbegeleiding komt zelf uit het vak. Daardoor begrijpt deze waar je tegen aan kan lopen en welke (praktische) oplossingen er zijn.

  • Opzichter Dagelijks Onderhoud
    1010

    De opleiding opzichter dagelijks onderhoud was erg leerzaam. En niet alleen maar technisch, ook het onderdeel door Alice van Gorp was zeer leerzaam en nuttig. Dank Alice en de rest van de trainers!

  • VvE-beheerder
    108

    De opleiding VvE beheerder gaf mij goed inzicht in de complexe VvE materie. Met fijne trainers uit het vakgebied. Het juridische mag wat luchtiger voor zover dat kan.

  • Vocht en schimmel
    108

    Herkennen van Vocht en Schimmelproblemen én tips, oplossingen en hulpmiddelen maken het herkenbaar en praktisch

  • Woonfraude
    109

    Praktische handvatten gekregen bij de cursus Woonfraude. En ik kijk nu echt anders naar het thema woonfraude.

  • Leergang Woonconsulent
    1010

    De leergang Woonconsulent gaf me verdieping op het vak. De opdrachten zijn soms pittig maar wel leuk omdat je daarmee ook in je eigen organisatie aan de slag moet. Zo leer je echt veel.

  • Gedragsaanwijzing in de praktijk
    109

    De training Gedragsaanwijziging de de praktijk is een duidelijke en leerzame training. Met veel concrete praktijkvoorbeelden.

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    1010

    Bij de training Omgaan met bewoners met verward gedrag zijn de levendige voorbeelden erg prettig. Ook de informatie over de verschillende aandoeningen en wat je dan wel/niet moet doen is heel duidelijk.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • ieder1 - Omgaan met provocerend gedrag

    Wonen Zuid - Herhalingstraining Interventieteams

  • Woonpartners Helmond - Teambuilding

    Omnia Wonen - Integriteit

  • Rochdale - DISC-traject

    Woonwenz - Wet Kwaliteitsborging voor het bouwen

  • Woongroep Marenland - Orientatie Volkshuisvesting

    Chr. Woningstichting Patrimonium - Op naar het goede gesprek

  • De Huismeesters - Bewonersparticipatie

    Chr. Woningstichting Patrimonium - Bewonersparticipatie

  • St. Joseph - Sociale Projectbegeleiding

    De Woonschakel - Huurrecht basis

  • Kleurrijk Wonen - Vocht en schimmel

    De Goede Woning Neerijnen - De Overlegwet en Huurdersorganisatie

  • Het Grootslag - Last of Overlast

    Woongoed Zeeuws-Vlaanderen - Klantgericht Schrijven

  • Blue Mountain - Ori

    Loopbaaninitiatief - Orientatie Volkshuisvesting

  • Groningerhuis - Huurrecht Verdieping

    DUWO - Klantgericht Schrijven voor teamleiders