Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Leergang Verhuur
    108

    Goede start voor mijn verhuurfunctie gekregen.

  • 109

    Leuke docenten; leren meer je onderbuik te laten spreken icm de inhoud

  • Invloed uitoefenen: begin bij uzelf
    108

    Geef geen ruimte voor interpretaties

  • Invloed uitoefenen: begin bij uzelf
    109

    Goed en zorgvuldig omgaan met vervelende situaties is voor allen van belang.

  • Invloed uitoefenen: begin bij uzelf
    109

    Luisteren naar de eigen grenzen is erg belangrijk

  • Klantgericht communiceren
    1010

    Er zijn veel manier van communiceren. Kies je gevoel.

  • Klantgericht communiceren
    1010

    Ga zo door!

  • Klantgericht communiceren
    109

    Manieren om gesprekken te voeren én af te ronden

  • Klantgericht communiceren
    1010

    Geleerd om kort en duidelijk te formuleren en het gesprek goed af te ronden!

  • Klantgericht communiceren
    109

    Wat zijn mijn eigen valkuilen. Leuke oefeningen met acteur gedaan, waren erg waardevol voor mijn inzicht.

  • Klantgericht communiceren
    109

    Hoe gedraag je jezelf als je klant bent...

  • Klantgericht communiceren
    108

    Omgaan met emoties van klanten is soms best lastig. Cursus gaf me concrete handvatten.

  • Klantgericht communiceren
    109

    Geleerd om mezelf met mijn lichaamshouding meer te kunnen leiden.

  • Klantgericht communiceren
    109

    Geleerd zelf meer te sturen i.p.v. de klant gesprek te laten leiden.

  • Klantgericht communiceren
    109

    Zeer leerzaam om te ervaren hoe je slecht nieuws kunt brengen én de bewoner rustig laten blijven

  • Cursus Huurrecht basis
    108

    Vooraf via computer huurrecht doornemen zorgt dat meer tijd voor casus op de dag zelf was

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    e-Learning is even wennen maar wel leuk opgezet. op de praktijkdag vielen bij mij de kwartjes.

  • Cursus Huurrecht basis
    109

    Helder inzicht in rechten en plichten van de verhuurder en huurder gekregen.

  • Invloed uitoefenen: begin bij uzelf
    1010

    Hoe kun je goed luisteren naar de ander én naar je eigen grenzen

  • 109

    Kalm blijven, rustig houden in het gesprek en de goede informatie delen met de juiste instanties.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Afhandelen reparatieverzoeken - Arcade

    Sturen op betaalbaarheid - Domijn

  • Techniek voor niet Technici - Woonbedrijf Ieder1

    WoningWaarderingsStelsel - Woonborg

  • Wijkontwikkeling & Leefbaarheid - Wonen Limburg

    Omgaan met agressie & Opvang en nazorg - Gooi en omstreken

  • Behandelen van Reparatieverzoeken - Dudok Wonen

    Gesprekstechnieken voor wijkconsulenten - Welbions

  • Werken aan huurachterstanden - Volkshuisvesting Arnhem

    WoningWaarderingsStelsel - Domijn

  • Omgaan met lastig gedrag - Woningstichting Openbaar Belang

    Ontwikkeling Medewerkers KCC - Standvast Wonen

  • Follow-up Huurrecht - St. Willibrordus

    Ontwikkeling huur/verhuur - Zorggroep Sint Maarten

  • WoningWaarderingsStelsel - Qua Wonen

    Omgaan met bewoners met psychische problemen en verslaving - Trivire

  • Omgaan met agressie - WoonFriesland

    Omgaan met agressie - VOC

  • Omgaan met agressie - Woonwenz

    Basisprincipes BTW voor de administratie - Rochdale