Reviews deelnemers
Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!
Schrijf zelf een reviewAls het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!
Schrijf zelf een reviewGoede start voor mijn verhuurfunctie gekregen.
Leuke docenten; leren meer je onderbuik te laten spreken icm de inhoud
Geef geen ruimte voor interpretaties
Goed en zorgvuldig omgaan met vervelende situaties is voor allen van belang.
Luisteren naar de eigen grenzen is erg belangrijk
Er zijn veel manier van communiceren. Kies je gevoel.
Ga zo door!
Manieren om gesprekken te voeren én af te ronden
Geleerd om kort en duidelijk te formuleren en het gesprek goed af te ronden!
Wat zijn mijn eigen valkuilen. Leuke oefeningen met acteur gedaan, waren erg waardevol voor mijn inzicht.
Hoe gedraag je jezelf als je klant bent...
Omgaan met emoties van klanten is soms best lastig. Cursus gaf me concrete handvatten.
Geleerd om mezelf met mijn lichaamshouding meer te kunnen leiden.
Geleerd zelf meer te sturen i.p.v. de klant gesprek te laten leiden.
Zeer leerzaam om te ervaren hoe je slecht nieuws kunt brengen én de bewoner rustig laten blijven
Vooraf via computer huurrecht doornemen zorgt dat meer tijd voor casus op de dag zelf was
e-Learning is even wennen maar wel leuk opgezet. op de praktijkdag vielen bij mij de kwartjes.
Helder inzicht in rechten en plichten van de verhuurder en huurder gekregen.
Hoe kun je goed luisteren naar de ander én naar je eigen grenzen
Kalm blijven, rustig houden in het gesprek en de goede informatie delen met de juiste instanties.
Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.
Afhandelen reparatieverzoeken - Arcade
Sturen op betaalbaarheid - Domijn
Techniek voor niet Technici - Woonbedrijf Ieder1
WoningWaarderingsStelsel - Woonborg
Wijkontwikkeling & Leefbaarheid - Wonen Limburg
Omgaan met agressie & Opvang en nazorg - Gooi en omstreken
Behandelen van Reparatieverzoeken - Dudok Wonen
Gesprekstechnieken voor wijkconsulenten - Welbions
Werken aan huurachterstanden - Volkshuisvesting Arnhem
WoningWaarderingsStelsel - Domijn
Omgaan met lastig gedrag - Woningstichting Openbaar Belang
Ontwikkeling Medewerkers KCC - Standvast Wonen
Follow-up Huurrecht - St. Willibrordus
Ontwikkeling huur/verhuur - Zorggroep Sint Maarten
WoningWaarderingsStelsel - Qua Wonen
Omgaan met bewoners met psychische problemen en verslaving - Trivire
Omgaan met agressie - WoonFriesland
Omgaan met agressie - VOC
Omgaan met agressie - Woonwenz
Basisprincipes BTW voor de administratie - Rochdale
Wij vragen graag de meeste kritische jury om hun mening. U dus! Deel ook uw ervaring en laat uw vakcollega's weten wat u vond van uw opleiding.
Veel van onze klassikale opleidingen worden ondersteund met e-Learning modules. Deze modules vindt u op onze online omgeving, de KjenCampus.
Via onderstaande link kunt u inloggen op de KjenCampus.De gebruikersnaam en het wachtwoord heeft u via de mail ontvangen.
Voor het gebruik van KjenCampus dient uw computer te voldoen aan:
Wilt u weten hoe u de instellingen goed kunt zetten, klik dan hierVeel succes met uw e-Learning cursus!
Mocht u problemen ervaren of vragen hebben over de e-Learning, dan kunt ucontact opnemen met ons via 0320 – 23 74 88.
Inloggen op Kjenning e-LearningOnze adviseurs helpen u graag met persoonlijk advies, bijvoorbeeld over welke opleiding of training het beste bij uw doelstellingen past. Ook voor praktische vragen kunt u terecht bij onze afdeling advies.
Onze afdeling advies is te bereiken van
08:30 - 17:00 uur.
Dat kan! Tijdens kantooruren krijgt u direct antwoord. Buiten deze tijden zo snel mogelijk.
Stuur een mail met je vraag en ontvang binnen 24 uur antwoord