Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    108

    Werken met acteur was erg leuk en leerzaam. Veel herkenbare situaties gezien

  • 1010

    Ik heb nu concrete handvatten om in mijn eigen dagelijkse praktijk situaties goed aan te pakken.

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    109

    Hoe signaleer je, hoe reageer je en hoe acteer je... Super interessant en leerzaam. Aanrader!

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    108

    Intensieve maar interessante cursus. Veel praktische tool gekregen om goed om te gaan met ander gedrag

  • 109

    Filmpjes waren nuttig; zou ik er nog meer van inzetten ter ondersteuning.

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    108

    Verschillende mensen, verschillende aanpakken. Geleerd om de verschillen te herkennen en mijn eigen grenzen te bewaken

  • 109

    Super om zo concreet met je talent aan de slag te gaan en dit te gebruiken als kompas voor je eigen werk en toekomst

  • 108

    Geleerd hoe vanaf de basis, processen gemaakt worden.

  • 109

    Inzicht in argumenten bij verkoopselectie was heel herder.

  • 109

    De twee heel verschillende docenten maken het een leuke cursus

  • 109

    Zeer bruikbaar voor inrichting verkoopproces, keuzes voor te verkopen woningen op basis van heldere argumenten

  • 109

    Veel nuttige en toepasbare informatie gekregen.

  • 109

    Welke verkoopvormen zijn er allemaal en wat zijn voor- en nadelen. Leuke dagen gehad!

  • 109

    Ik heb nu helder inzicht in de aanpak van een wijkplan en hoe dat praktisch kan blijven

  • 109

    Een goed en uitvoerbaar plan van aanpak is de basis.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Fijne docent, goed ingespeeld op mijn vragen. Is heel praktisch bruikbaar in mijn werk.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Leuke docent, kan veel zaken nu beter plaatsen en huurrecht is niet altijd zwart-wit

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Fijne docente met hele praktische en toepasbare uitleg. Bedankt!

  • 108

    Met veel praktijkvoorbeelden is theorie toepasbaar en praktisch

  • Klantgericht communiceren
    109

    Geleerd dat ik anders moet denk, klanten ook bewuster laten worden van hun eigen verantwoordelijkheden

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • WoningWaarderingsStelsel - Woningstiching Weststellingwerf

    WoningWaarderingsStelsel - Loopbaaninitiatief

  • Omgaan met bewoners met psychische problemen en/of verslaving - De Goede Woning Apeldoorn

    Bouwregelgeving; WABO; WRO en Bouwbesluit - Woonpartners Midden Holland

  • Afrekenen servicekosten - Woonbron

    Omgaan met bewoners met psychische problemen - Bernardus Wonen

  • Asbesttrainingen - Mozaïek Wonen

    Groot Eigenaar in de VvE - actualiteiten, De Key

  • Leefbaarheid - Zone 3

    Afrekenen Servicekosten - Stichting Omring

  • Teamontwikkeling - Volkshuisvesting Arnhem

    Afrekenen servicekosten - SOR Wonen

  • Appartementsrecht: de basis - De Sleutels

    Schriftelijke communicatie - OFW Dronten

  • Techniek voor niet technici - Sité Woondiensten

    Rekenen aan onroerend goed - Welbions

  • Vergadertechnieken - Woonbedrijf

    Omgaan met agressie - Woonstichting Vechthorst

  • Klant in Actie - Mozaiek Wonen

    Omgaan met agressie - Nijestee