Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Klantgericht communiceren
    108

    Hoe krijg ik de klant in actie!

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    109

    Werken met acteur vond ik wel spannend maar was echt leuk. Eye-opener!

  • Klantgericht communiceren
    108

    Leerzaam. Hoe kun je duidelijk én netjes zijn naar klant!

  • Projectleider
    109

    Pittige cursus, veel onderwerpen besproken. Wel heel praktisch toepasbaar

  • Projectleider
    109

    Enthousiaste trainers die echt de dagelijkse praktijk kennen van de projectleider bijvoorbeeld als hij snel moet reageren bij veranderingen en wijzigingen met alle deadlines.

  • Projectleider
    109

    Heldere cursus over de rol en taak van projectleiders. Het is een mooi vak!

  • Projectleider
    109

    Brede cursus die inzicht biedt in de functie van de projectleider. Leuke docenten gehad.

  • 109

    Ga zo door!

  • Asbestherkenning, beleid, processen en regelgeving
    109

    Bouwregelgeving interessant. Asbestdeel had ik al vaker gehad, verder wel veel ruimte voor eigen vragen.

  • 109

    Afwisseling in docenten is fijn en sluit ook goed op elkaar aan.

  • Asbestherkenning, beleid, processen en regelgeving
    108

    Prima uitleg over achtergronden, vindplaatsen maar ook hoe met asbest te handelen

  • Woningwaarderingsstelsel
    109

    Nuttige cursus, misschien is een bezoek op een locatie ook nog wel leuk als extra.

  • Asbestherkenning, beleid, processen en regelgeving
    108

    Ik heb nu inzicht in proces van ontdekken asbest tot en met verwijderen.

  • 109

    Cursus is leuk gegeven, erg interactief.

  • VvE-beheerder
    109

    Cursus gaf mij goed inzicht in VvE beheer en hoe je zaken in een VvE moet regelen

  • VvE-beheerder
    109

    Hoe op een praktische wijze om te gaan met de verschillende belanghebbenden in de VvE

  • 1010

    Leuke docent en cursus. Ga zo door!

  • 109

    Voorbereidingen zijn erg belangrijk om de juiste informatie en input te verkrijgen voor de planning

  • 108

    Algemene en praktische BTW kennis opgedaan. Direct toepasbaar.

  • 109

    Ik kan nu facturen beoordelen en correctie vragen voordat ik ze verwerk. Dat scheelt veel werk!

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • WoningWaarderingsStelsel - De Sleutels

    Omgaan met agressie en Bewaken en Beheersen Kosten Leefbaarheid - ZOwonen

  • Actualiteiten Huurrecht - Triada

    Ontwikkeltraject Verhuurmedewerkers - GroenWest

  • Bouwkunde voor niet-technici - Leystromen

    Projectmatig werken - Beter Wonen Almelo

  • Timemanagement - NCCW

    Gesprekstechnieken leidinggevenden - Hilversum

  • Asbestherkenning - Patrimonium Groningen

    Klantgerichte communicatie voor de vakman - De Bouwvereniging

  • Basisprincipes BTW voor de administratie - Woonbedrijf

    Opfriscursus Huurrecht - Eigen Haard

  • Beïnvloedingsvaardigheden - Waardwonen

    Klantgerichte Communicatie - Viveste

  • Social Media - NCCW

    Omgaan met bewoners met psychische problemen - Woonbedrijf

  • Invloed uitoefenen: begin bij uzelf! - Woonpartners Midden Holland

    Omgaan met agressie - Woonbedrijf

  • Klantgerichtheid - Bouwvereniging Onze Woning

    Business Objects Xi (DWH) - Woningstichting Groninger Huis