Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Klantgericht communiceren
    108

    Hoe krijg ik de klant in actie!

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    109

    Werken met acteur vond ik wel spannend maar was echt leuk. Eye-opener!

  • Klantgericht communiceren
    108

    Leerzaam. Hoe kun je duidelijk én netjes zijn naar klant!

  • Projectleider
    109

    Pittige cursus, veel onderwerpen besproken. Wel heel praktisch toepasbaar

  • Projectleider
    109

    Enthousiaste trainers die echt de dagelijkse praktijk kennen van de projectleider bijvoorbeeld als hij snel moet reageren bij veranderingen en wijzigingen met alle deadlines.

  • Projectleider
    109

    Heldere cursus over de rol en taak van projectleiders. Het is een mooi vak!

  • Projectleider
    109

    Brede cursus die inzicht biedt in de functie van de projectleider. Leuke docenten gehad.

  • 109

    Ga zo door!

  • Asbestherkenning, beleid, processen en regelgeving
    109

    Bouwregelgeving interessant. Asbestdeel had ik al vaker gehad, verder wel veel ruimte voor eigen vragen.

  • 109

    Afwisseling in docenten is fijn en sluit ook goed op elkaar aan.

  • Asbestherkenning, beleid, processen en regelgeving
    108

    Prima uitleg over achtergronden, vindplaatsen maar ook hoe met asbest te handelen

  • Woningwaarderingsstelsel
    109

    Nuttige cursus, misschien is een bezoek op een locatie ook nog wel leuk als extra.

  • Asbestherkenning, beleid, processen en regelgeving
    108

    Ik heb nu inzicht in proces van ontdekken asbest tot en met verwijderen.

  • 109

    Cursus is leuk gegeven, erg interactief.

  • VvE-beheerder
    109

    Cursus gaf mij goed inzicht in VvE beheer en hoe je zaken in een VvE moet regelen

  • VvE-beheerder
    109

    Hoe op een praktische wijze om te gaan met de verschillende belanghebbenden in de VvE

  • 1010

    Leuke docent en cursus. Ga zo door!

  • 109

    Voorbereidingen zijn erg belangrijk om de juiste informatie en input te verkrijgen voor de planning

  • 108

    Algemene en praktische BTW kennis opgedaan. Direct toepasbaar.

  • 109

    Ik kan nu facturen beoordelen en correctie vragen voordat ik ze verwerk. Dat scheelt veel werk!

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • WoningWaarderingsStelsel - Woningstiching Weststellingwerf

    WoningWaarderingsStelsel - Loopbaaninitiatief

  • Omgaan met bewoners met psychische problemen en/of verslaving - De Goede Woning Apeldoorn

    Bouwregelgeving; WABO; WRO en Bouwbesluit - Woonpartners Midden Holland

  • Afrekenen servicekosten - Woonbron

    Omgaan met bewoners met psychische problemen - Bernardus Wonen

  • Asbesttrainingen - Mozaïek Wonen

    Groot Eigenaar in de VvE - actualiteiten, De Key

  • Leefbaarheid - Zone 3

    Afrekenen Servicekosten - Stichting Omring

  • Teamontwikkeling - Volkshuisvesting Arnhem

    Afrekenen servicekosten - SOR Wonen

  • Appartementsrecht: de basis - De Sleutels

    Schriftelijke communicatie - OFW Dronten

  • Techniek voor niet technici - Sité Woondiensten

    Rekenen aan onroerend goed - Welbions

  • Vergadertechnieken - Woonbedrijf

    Omgaan met agressie - Woonstichting Vechthorst

  • Klant in Actie - Mozaiek Wonen

    Omgaan met agressie - Nijestee