Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Leefbaarheid: Beleid en Organisatie
    109

    Heel concreet Op de praktijk gericht Geen tips Vooral zo doorgaan

  • Leefbaarheid: Beleid en Organisatie
    109

    De voorbeelden van Harry, gesprekken en interacties met elkaar Misschien nog Cursus dag 3 voor nog meer verdieping. Leefbaarheid is heel interessant maar ook lastig concreet te maken.

  • Leefbaarheid: Beleid en Organisatie
    1010

    De ervaringen en verhalen van de andere deelnemers.

  • Leefbaarheid: Beleid en Organisatie
    1010

    De concrete voorbeelden en een realistisch beeld van de wereld waar we in zitten. Ik heb veel handvatten om eerst intern ook de neuzen 1 kant op te krijgen. Het was heel erg fijn. Mooie combinatie tussen 'les' en eigen inbreng. De trainer ging heel goed na of al onze vragen beantwoord zijn.

  • Leefbaarheid: Beleid en Organisatie
    1010

    Goede uitleg en heel erg leerzaam

  • Leefbaarheid: Beleid en Organisatie
    1010

    Lekker praktisch, veel voorbeelden uit de praktjk. Mooie groepssamenstelling Prima zo

  • Leefbaarheid: Beleid en Organisatie
    1010

    De tips en tricks. Tweede dag is een lange zit. Misschien is hier nog wat speelser mee om te gaan.

  • Leefbaarheid: Beleid en Organisatie
    1010

    Met de tips die ik heb gekregen van de medestudenten en Harry ga ik aan de slag. 2de dag was zeer leerzaam

  • Leergang Sociale Projectbegeleiding
    109

    Inscherpen van kennis en uitwisselen van medecursisten Verschillende dagen met verschillende werkbonnen, goed

  • Leergang Sociale Projectbegeleiding
    1010

    Praktische tips

  • Leergang Sociale Projectbegeleiding
    1010

    Juridische aspecten Heel bedreven trainers met veel kennis

  • Leergang Sociale Projectbegeleiding
    1010

    Alles sprak met aan heb een nieuwe functie als sociaal projectleider dus ga alles gebruiken Philippa wil ik een heel groot compliment geven verteld boeiend en is betrokken

  • Medewerker Klantcontact
    108

    Veel doen, dat houdt je bij de les en maakt het niet saai. Meer voor mezelf opkomen, grenzen stellen. Zie bovenstaand, plus goede duidelijke inhoud van de training. Trainster kan zich goed inleven in verschillende situaties en brengt lesstof op een leuke manier. Geen training waarbij je inkakt.

  • Medewerker Klantcontact
    1010

    De praktijkoefeningen en de open vragen.

  • Medewerker Klantcontact
    1010

    Het oefenen met de actrice. Het oefenen met elkaar. Dat je niet alles vanuit een boek moest leren. De trainster gaf veel voorbeelden, dat was ook heel verhelderend.

  • Medewerker Klantcontact
    1010

    Vooral het oefenen met elkaar vond ik heel erg leerzaam en hier ga ik zeker mee door in de praktijk! Tip de e-learning is echt heel lang en vind ik in sommige opzichten niet overeenkomen met de training. Veel is gericht op leidinggevende.

  • Medewerker Klantcontact
    1010

    Dat je kwaliteiten tegelijkertijd je valkuilen zijn en hoe je dit kunt gebruiken om de huurder en ook jezelf beter te begrijpen en te helpen. Waardoor je werk veel fijner/makkelijker wordt Prettig om vanuit positiviteit te zoeken hoe je het beter kunt doen

  • Medewerker reparatieverzoeken
    1010

    Duidelijke uitleg over apparaten en situaties maken mij zelfverzekerder. Ik kan de huurder dus beter te woord staan. Zie hierboven

  • Medewerker reparatieverzoeken
    1010

    Veel praktische info waardoor ik verder kan doorvragen aan de huurder. Hierdoor sta ik sterker in mijn schoenen naar de huurders maar ook tov collega’s zoals opzichters. Heel fijne trainers die open staan voor vragen!

  • Medewerker reparatieverzoeken
    1010

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Woonpunt - Groot-Eigenaar in de VvE

    Actium - Resultaatgericht Onderhoud

  • WormerWonen - Omgaan met culturele diversiteit

    Ter Steege Bouw vastgoed - Vocht en Schimmel in de praktijk

  • Ieder1 - Huurrecht voor medewerkers uitvoering

    De Woonplaats - Asbestherkenning

  • Arcade Wonen - Omgaan met Agressie

    Woonwenz - Klachtrecht huurder

  • Mercatus - Huurrecht basis

    Cegeka-dsa - Ori

  • Woningstichting Nieuwkoop - Vocht en Schimmel in de praktijk

    Vestia - Leerlijn Sociaal Wijkbeheer

  • Accolade - Omgaan met verwarde personen voor vakman

    Woonpartners - Omgaan met bewoners met verward gedrag

  • Thuisvester - Huurrecht en Sociaal Beheer

    MVGM - Huurrecht

  • Vastgoed Onderhoud Centrale - Elektra- en Gasinstallaties

    Wetland Wonen - De eerste stap naar beter worden

  • Rijswijk Wonen - Asbest en Legionella

    3B Wonen - Integrale aanpak van veiligheid bij vastgoed