Jeffry Lutfi
Acteur, om meteen je vaardigheden toe te passen en elkaar feedback te geven. Ga zo door!
anoniem
Interactief, veel voorbeelden uit de praktijk en de mogelijkheid eigen situaties te bespreken Speelt goed in op de groep, als de aandacht verzwakt is het tijd voor een andere oefeningen of bakje koffie
anoniem
Oefeningen gericht op mij. Leerzaam hoe het bij de andere coöperaties te werk gaat. Dus je leert van andere situaties. Het is allemaal heel duidelijk uitgelegd.
Annet
Werd op een prettige duidelijke manier uitgelegd. Leuke vlotte trainer. Bruikbare tips over goed communiceren.
Macha
Goede handvatten gekregen, nu toepassen in de praktijk. Erg leuk opgezet
anoniem
Goed aangepast op onze situatie. Een tip om wat langer bij de teamdoelen stil te staan.
Judith
Bedankt! Voor de ruimte om met elkaar tot inzichten te komen. * Tip: dag 1 mag sneller inhoudelijker gaan. Eerder over op actie.
anoniem
Leuke training / veel inzichten / ruimte voor vragen / veel van elkaar kunnen leren.
Anouk
Ik vond het knap hoe de training aan ons team werd aangepast waar wij behoeften aan hadden, echt maatwerk. Complimenten, vond het hele leuke + leerzame dagen.
Gona
Een groot compliment voor alles, maar toch het grootste compliment voor de trainer. Ze heeft deze training voor mij verrassend anders gemaakt door haar manier van coachen! Ik heb veel geleerd, dank daarvoor
Aafke
Was echt leuk om deel te nemen. Jammer dat de training voorbij is.
Leonie
De trainer wist de dagen zo in te richten dat ze voorbij vlogen. Hield de aandacht vast en de stof levendig te houden, mijn complimenten voor deze manier van trainen!
anoniem
Ik vond het heel fijn dat alles wat gezegd en gedaan werd, met respect gedaan werd, Oefenen met een acteur vind ik altijd vreselijk, maar met "Mark"was het prima :-). Ik heb heel veel geleerd!
Tanja
leuke dagen gehad met een groep vakgenoten, veel kunnen delen onderling. De trainer was erg leuk maar ook deskundig, prikkelend en inspirerend. Veel aan gehad en ik kom vast nog wel weer bij Kjenning
John
Ik heb de training Klantgericht Communiceren dit jaar gevolgd. Zowel het lesmateriaal, via e-learning, als de klassikale opvolging met een trainer was van goede kwailiteit, professioneel en zinvol. In een relatief korte tijd veel geleerd en vooral gericht op de dagelijkse praktijk.
Radboud
Wederom maken we gebruik van Kjenning voor het trainen van onze KCC medewerkers. Dit naar volle tevredenheid.
Rene
2 daagse communicatiecursus gevolgd, kleine groep, persoonlijke aandacht, prima ervaring.
John
Ik heb de training Klantgericht Communiceren dit jaar gevolgd. Zowel het lesmateriaal, via e-learning, als de klassikale opvolging met een trainer was van goede kwailiteit, professioneel en zinvol. In een relatief korte tijd veel geleerd en vooral gericht op de dagelijkse praktijk.
Mevrouw Bleijenburg
Geleerd hoe ik meer informatie kan verkrijgen en ik zorg dat we samen tot afspraken willen komen. Niet ben ik duidelijk, maar is het de klant duidelijk?
Mevrouw Monnik
Leerzaam. Hoe kun je duidelijk én netjes zijn naar klant!
anoniem
Hoe krijg ik de klant in actie!
anoniem
Geleerd dat ik anders moet denk, klanten ook bewuster laten worden van hun eigen verantwoordelijkheden
anoniem
Zeer leerzaam om te ervaren hoe je slecht nieuws kunt brengen én de bewoner rustig laten blijven
anoniem
Geleerd zelf meer te sturen i.p.v. de klant gesprek te laten leiden.
anoniem
Geleerd om mezelf met mijn lichaamshouding meer te kunnen leiden.
De heer Bisschop
Omgaan met emoties van klanten is soms best lastig. Cursus gaf me concrete handvatten.
Mevrouw van Milligen
Hoe gedraag je jezelf als je klant bent...
anoniem
Wat zijn mijn eigen valkuilen. Leuke oefeningen met acteur gedaan, waren erg waardevol voor mijn inzicht.
Mevrouw van der Wulp
Geleerd om kort en duidelijk te formuleren en het gesprek goed af te ronden!
Mevrouw Dooms
Manieren om gesprekken te voeren én af te ronden
mevrouw Sinnema
Er zijn veel manier van communiceren. Kies je gevoel.
Mevrouw List
Ik kan de juiste vragen stellen en een beter gesprek voeren
Inge
Fijne cursus waar ik leerde dat meeveren met de klant tot een oplossing kan leiden. En hoe ik dat kan doen natuurlijk. Dank!