Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • 1010

    De opleiding opzichter dagelijks onderhoud was erg leerzaam. En niet alleen maar technisch, ook het onderdeel door Alice van Gorp was zeer leerzaam en nuttig. Dank Alice en de rest van de trainers!

  • 109

    De trainer bij Sociale Projectbegeleiding komt zelf uit het vak. Daardoor begrijpt deze waar je tegen aan kan lopen en welke (praktische) oplossingen er zijn.

  • 108

    Duidelijke uitleg bij Huurrecht Bedrijfsruimte. Het was niet saai en er zijn veel eigen voorbeelden besproken wat het erg praktisch en levend maakt.

  • 109

    De incompany Effectief bemiddelen gaf mij inzicht in hoe om te gaan met verschillend gedrag in diverse situaties. Erg praktisch en toepasbaar.

  • 109

    Klachtrecht Huurcommissie brengt voor de huurder weinig echte mogelijkheden maar goed om op de hoogte te zijn wat wel en niet kan. Zo kan ik ook naar huurders eerlijk zijn over wat men wel en niet kan verwachten. Leuke training met een enthousiaste trainer, die ook goed kan weergeven wat Klachtrecht dan wél oplevert.

  • 108

    Fijn dat de soms taaie stof van het Woningwaarderingsstelsel met humor wordt gebracht. Zo blijft het boeiend en blijft het hangen

  • 1010

    Oriëntatie volkshuisvesting was niet alleen heel erg leuk maar ook leerzaam. In 1 dag een overzicht van de sector, ontwikkelingen en geschiedenis. Dat verklaart veel waarom we doen wat we doen. En hoe we nu weer verder komen

  • 108

    De theorie van Techniek voor niet-technici is goed toepasbaar en herkenbaar voor mijn dagelijkse werk.

  • 108

    Training voor de medewerkers Servicebureau was leuk en goed afwisselend theorie en praktijk. Dank!

  • 109

    De incompanytraining Vocht en Schimmel heeft me goed inzicht gegeven in oorzaak en ontstaan van schimmels. En welke oplossingen bij welke schimmel past.

  • 108

    De training Sociale Projectbegeleiding gaf me hele praktische handvatten hoe ik begeleiding van bewoners bij projecten met groot onderhoud kan doen. Overlast voorkomen lukt, niet altijd, maar goed communiceren scheelt al veel gedoe!

  • 109

    Leergang Werken aan Duurzaamheid was een eye-opener voor me. Op een positieve wijze is mijn beeld over de verduurzaming bijgesteld. Een leuke en goede leergang!

  • 109

    Wat ik leer tijdens de opleiding Opzichter Planmatig Onderhoud is direct toepasbaar in de eigen praktijk. Dank!

  • 109

    Helder beeld van de (on)mogelijkheden, rechten en plichten van verhuurder en huurder op de cursus Huurrecht basis

  • 108

    Er zijn veel meer toepassingen en vindplaatsen van asbest dan ik dacht. Leerzaam en nuttig deze training Asbestherkenning!

  • 109

    Op de cursus motiverende gespreksvoering veel gereflecteerd op mijn eigen rol en handelen. Maar ook geleerd hoe je met reflecteren een gespreksopening kunt maken. Dank!

  • 1010

    Erg leuke en leerzame cursus motiverende gespreksvoering gehad. Beter luisteren, minder praten... en niet alles direct willen oplossen. Het klinkt simpel: nu de praktijk!

  • 108

    Zeer interessante en inspirerende basistraining Omgaan met verwarde personen. "Niet te snel oordelen en labelen van mensen. Maar observeren in het hier en nu!"

  • 1010

    basistraining Omgaan met verwarde personen was zeer interessant, herkenbaar en verhelderend.

  • 109

    Prima cursus over de nieuwe privacywetgeving. Het is nog wel veel theorie en in een korte tijd.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • De Goede Woning - Asbestherkenning

    Acantus - Vocht- en Schimmeloverlast

  • Servatius - Techniek voor niet technici

    Triada - Kennissessie Privacywetgeving en privacybewustzijn

  • Het Grootslag - MT tweedaagse

    De Voorzorg - Functioneringsgesprekken voeren

  • Woongoed Zeeuws-Vlaanderen - Time management

    Wonen NoordWest Friesland - Feedback geven; zeggen waar het op staat

  • Woongoed Zeeuws-Vlaanderen - Opfristraining Omgaan met Agressie

    De Voorzorg - Opleiding Wijkbeheerders

  • Stadgenoot - Huurrecht basis

    WoonFriesland - Orientatie Volkshuisvesting

  • Vivare - Gedragsaanwijzing en Woonfraude

    De Woonmensen - (Her)Certificering VOL-VCA

  • Ons Huis - Huurrecht basis

    Wonen Zuid - Woning APK

  • Sité Woondiensten - Conditiemeting in onroerend goed volgens NEN 2767

    Actium - Aannemen van reparatieverzoeken

  • Patrimonium - Themabijeenkomst het Sociale Domein RvC

    Woonwaard - De Digivaardige medewerker