Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • 108

    De training Sociale Projectbegeleiding gaf me hele praktische handvatten hoe ik begeleiding van bewoners bij projecten met groot onderhoud kan doen. Overlast voorkomen lukt, niet altijd, maar goed communiceren scheelt al veel gedoe!

  • 109

    Leergang Werken aan Duurzaamheid was een eye-opener voor me. Op een positieve wijze is mijn beeld over de verduurzaming bijgesteld. Een leuke en goede leergang!

  • 109

    Wat ik leer tijdens de opleiding Opzichter Planmatig Onderhoud is direct toepasbaar in de eigen praktijk. Dank!

  • 109

    Helder beeld van de (on)mogelijkheden, rechten en plichten van verhuurder en huurder op de cursus Huurrecht basis

  • 108

    Er zijn veel meer toepassingen en vindplaatsen van asbest dan ik dacht. Leerzaam en nuttig deze training Asbestherkenning!

  • 109

    Op de cursus motiverende gespreksvoering veel gereflecteerd op mijn eigen rol en handelen. Maar ook geleerd hoe je met reflecteren een gespreksopening kunt maken. Dank!

  • 1010

    Erg leuke en leerzame cursus motiverende gespreksvoering gehad. Beter luisteren, minder praten... en niet alles direct willen oplossen. Het klinkt simpel: nu de praktijk!

  • 108

    Zeer interessante en inspirerende basistraining Omgaan met verwarde personen. "Niet te snel oordelen en labelen van mensen. Maar observeren in het hier en nu!"

  • 1010

    basistraining Omgaan met verwarde personen was zeer interessant, herkenbaar en verhelderend.

  • 109

    Prima cursus over de nieuwe privacywetgeving. Het is nog wel veel theorie en in een korte tijd.

  • 109

    Stevige basis in het Huurrecht gekregen. En helder beeld van rechten en plichten van huurder en verhuurder en hoe de wetgeving te interpreteren.

  • 108

    Een persoonlijk gesprek heeft altijd en voor iedereen meerwaarde. Vooral als je collega te maken heeft gehad met agressie. Dank Coen!

  • 1010

    Geleerd dat niet altijd onze aangeleerde communicatiemethode toegepast moet worden bij mensen met psychische problemen. Bedankt voor de leerzame en praktische cursus!

  • 1010

    Goede handvatten gekregen voor herkennen en omgaan met mensen met psychische problemen. Erg boeiende en leerzame cursus met een top docente! Jammer dat de cursus alweer voorbij is.

  • 109

    Geleerd hoe de NEN norm bij conditiemeting NEN 2767 werkt en hoe deze kan worden toegepast. Fijne afwisseling in de dag met theorie en een leuk praktijkbezoek.

  • 109

    Deze cursus Huurrecht geeft helder beeld van de grens en koppeling tussen het verplichte minimum en de dagelijkse praktijk. De cursus was erg boeiend en had nog wel langer mogen duren.

  • 109

    Goede cursus Huurrecht met helder wat moet de corporatie en wat doet de corporatie. We geven misschien onbewust best veel kadootjes en acteren misschien te sociaal.

  • 109

    Deze incompany was fijn als opfriscursus en het zou heel goed zijn dat ook andere afdelingen deze volgen.

  • 1010

    Fijne cursus waar ik leerde dat meeveren met de klant tot een oplossing kan leiden. En hoe ik dat kan doen natuurlijk. Dank!

  • 109

    Heldere uitleg over Wbp vs AVG. Dit geeft mij handvatten om straks in de praktijk aan de slag te kunnen. Fijne docent

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Triada - Omgaan met agressie / Opvang en nazorg

    Woongoed Zeeuws Vlaanderen - Huurrecht bij groot onderhoud

  • Salland Wonen - Brandveiligheid van woningen en woongebouwen

    Accolade - medewerker Reparatieverzoeken voor medewerker Woonpunt

  • Leystromen - Privacywetgeving & -bewustzijn: dat gaat ver(der)

    Woonwaard - Bijeenkomst Wendbaarheid

  • De Huismeesters - Themabijeenkomst het Sociale Domein RvC

    Woonpartners Midden-Holland - Teamontwikkeling Secretariaat

  • SWBG en Maaskant Wonen - Themabijeenkomst Governance bestuur en toezicht

    Woonlinie - RvC-bijeenkomst

  • Acantus - Effectief Onderhandelen bij prestatieafspraken

    Woonbedrijf SWS HhvL - Omgaan met agressie achtervangteam oefensessie

  • Woonbedrijf SWs HhvL - Omgaan met Agressie

    Tablis Wonen - Opleidingsplan Afdeling Wonen

  • Intermaris - Statushouders; een bijzondere doelgroep

    Accolade - Woningwaarderingsstelsel

  • Zeeuwland - Woningwaarderingsstelsel

    Bo-Ex - Huurrecht basis en verdieping

  • Woonbedrijf SWS.HhvL - Omgaan met bewoners met psychische problemen

    Huurdersbelangen Stadswonen - training Bestuursweekend