Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • 1010

    Oriëntatie volkshuisvesting was niet alleen heel erg leuk maar ook leerzaam. In 1 dag een overzicht van de sector, ontwikkelingen en geschiedenis. Dat verklaart veel waarom we doen wat we doen. En hoe we nu weer verder komen

  • 108

    De theorie van Techniek voor niet-technici is goed toepasbaar en herkenbaar voor mijn dagelijkse werk.

  • 108

    Training voor de medewerkers Servicebureau was leuk en goed afwisselend theorie en praktijk. Dank!

  • 109

    De incompanytraining Vocht en Schimmel heeft me goed inzicht gegeven in oorzaak en ontstaan van schimmels. En welke oplossingen bij welke schimmel past.

  • 108

    De training Sociale Projectbegeleiding gaf me hele praktische handvatten hoe ik begeleiding van bewoners bij projecten met groot onderhoud kan doen. Overlast voorkomen lukt, niet altijd, maar goed communiceren scheelt al veel gedoe!

  • 109

    Leergang Werken aan Duurzaamheid was een eye-opener voor me. Op een positieve wijze is mijn beeld over de verduurzaming bijgesteld. Een leuke en goede leergang!

  • 109

    Wat ik leer tijdens de opleiding Opzichter Planmatig Onderhoud is direct toepasbaar in de eigen praktijk. Dank!

  • 109

    Helder beeld van de (on)mogelijkheden, rechten en plichten van verhuurder en huurder op de cursus Huurrecht basis

  • 108

    Er zijn veel meer toepassingen en vindplaatsen van asbest dan ik dacht. Leerzaam en nuttig deze training Asbestherkenning!

  • 109

    Op de cursus motiverende gespreksvoering veel gereflecteerd op mijn eigen rol en handelen. Maar ook geleerd hoe je met reflecteren een gespreksopening kunt maken. Dank!

  • 1010

    Erg leuke en leerzame cursus motiverende gespreksvoering gehad. Beter luisteren, minder praten... en niet alles direct willen oplossen. Het klinkt simpel: nu de praktijk!

  • 108

    Zeer interessante en inspirerende basistraining Omgaan met verwarde personen. "Niet te snel oordelen en labelen van mensen. Maar observeren in het hier en nu!"

  • 1010

    basistraining Omgaan met verwarde personen was zeer interessant, herkenbaar en verhelderend.

  • 109

    Prima cursus over de nieuwe privacywetgeving. Het is nog wel veel theorie en in een korte tijd.

  • 109

    Stevige basis in het Huurrecht gekregen. En helder beeld van rechten en plichten van huurder en verhuurder en hoe de wetgeving te interpreteren.

  • 108

    Een persoonlijk gesprek heeft altijd en voor iedereen meerwaarde. Vooral als je collega te maken heeft gehad met agressie. Dank Coen!

  • 1010

    Geleerd dat niet altijd onze aangeleerde communicatiemethode toegepast moet worden bij mensen met psychische problemen. Bedankt voor de leerzame en praktische cursus!

  • 1010

    Goede handvatten gekregen voor herkennen en omgaan met mensen met psychische problemen. Erg boeiende en leerzame cursus met een top docente! Jammer dat de cursus alweer voorbij is.

  • 109

    Geleerd hoe de NEN norm bij conditiemeting NEN 2767 werkt en hoe deze kan worden toegepast. Fijne afwisseling in de dag met theorie en een leuk praktijkbezoek.

  • 109

    Deze cursus Huurrecht geeft helder beeld van de grens en koppeling tussen het verplichte minimum en de dagelijkse praktijk. De cursus was erg boeiend en had nog wel langer mogen duren.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Vestia - Brandveiligheid

    Het Grootslag - Techniek voor niet-technici en Klantgerichte Communicatie

  • Woonbron - Huurrecht basis

    Wonen Limburg - Omgaan met overlastklachten

  • Omnivera GWZ - WSNP

    Stadlander - Integrale aanpak van veiligheid bij vastgoed

  • Elan Wonen - Techniek voor niet-technici

    Havensteder - Technische Kennis medewerkers KCC

  • Mercatus - Telefoontraining

    Sité Woondiensten - Begroten en Budgetteren

  • Volkshuisvesting - Sociaal Incasseren

    Woonbron - Omgaan met bewoners met psychische problemen

  • Wonen Zuid - Oriëntatie Volkshuisvesting

    Woonbedrijf SWS.HhvL - Welkom in de Volkshuisvesting

  • Woonbron - Appartementsrecht basis

    Zone3 - Huurders en Eigenaren in één complex

  • Woonwenz - Omgaan met andere Culturen

    Werken aan leefbaarheid - WoonFriesland

  • Oriëntatie Volkshuisvesting - Wonen Zuid

    Groepsoverleg KCM - Viverion